RBW Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fælt vanskelig oppgaver da. Blir vel enklere å vinne da får jeg håpe Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette er jo de første "skikkelige" minnebrikkene de har i premie. Tidligere har de bare hatt et par 2GiB sett til 500kroner og ikke det engang, som egentlig ikke er så interessant for mange, da de greit klarer å skaffe minnebrikker til under 500kroner selv. For mange er det også uaktuelt med 2x 1GiB, da de fort ønsker seg 4 eller 8GiB totalt, og da er 2x 1GiB minnebrikker veldig upraktisk. Disse brikkene er det hvert fall god kvalitet over, og god frekvens Men skulle helst sett at de kanskje hadde noen DDR3-minnebrikker som premie, da jeg tror det hadde vært mye mer interessant og populært for folk å vinne. Ettersom DDR3 er veldig overpriset, så er det nesten ingen som i det hele tatt vurderer et hovedkort med DDR3 og DDR3 minnebrikker, derfor tror jeg det hadde vært mange som kunne hatt stor interesse av å vinne det. Da det blir mer "eksklusivt" om vi kan kalle det det. 2x 1GiB minnebrikker til under 500kroner blir svært uinteressant for mange. Hadde det vært 2x 2GiB DDR3, så tror jeg det er mange som hadde slengt seg på med en eneste gang de så konkurransen! Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fælt vanskelig oppgaver da. Blir vel enklere å vinne da får jeg håpe Ja og nei. Selv kan jeg ikke noe særlig om detaljene i spørsmål 2, så slik sett er den vanskelig når man er uten hjelpemidler, men det var ganske logisk hvor jeg kunne regne med å finne svaret - ingen søkemotorer var involvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det hyggelige med spørsmål som dette er jo at jeg faktisk lærer noe av det. Lenke til kommentar
icc Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Var jo greie spørsmål, men den å forstå norsken i alternativene var værre.. "fra den tiden jeg var ung til den tiden jeg ble gammel" eller bare "fra jeg var ung til jeg ble gammel" Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) såvidt jeg vet er vel ikke CAS en forsinkelse i seg selv..................... men cas LATENCY (som betyr forsinkelse) er forsinkelse... Kule oppgaver i dag forresten! Endret 18. desember 2007 av Xvani Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Var jo greie spørsmål, men den å forstå norsken i alternativene var værre.."fra den tiden jeg var ung til den tiden jeg ble gammel" eller bare "fra jeg var ung til jeg ble gammel" hehe, ble svimmel jeg. Engelsk Dataterminologi(?) oversatt til norsk er like behaglig som å høre noen bruke ordet lissom i slutten av en setning lissom. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Endelig en julekalender med litt mer faglige spørsmål, ikke bare surr. Ikke noe poeng å vinne det om du ikke omtrent har greie på de relativt enkle spørsmålene etter min mening. Uansett HW/Google gir deg enket svarene om du ikke vet det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Da la jeg igjen svar også Må si jeg lærer litt av disse kalenderene ja! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 kjør på med vanskeligere spørsmål, burde ofre noen minutter lesing for å fortjene å vinne mange av premiene her. Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er en forsinkelse fra den tiden data kan leses og til den tiden data faktisk leses, det vil si lese-kommandoen kjøres. Ikke et ord om kolonne-adressering? Dette var såpass ullent at jeg trodde "rad" i neste alternativ bare var en skrivefeil. (Håper ikke oppgaveforfatteren skriver lærebøker...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå