Gå til innhold

ville ha grandiosa til komf. fikk ikke lov...

kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm.. tilbake til topic jah! lurt!

grandis i konfen.. for real! tenk deg om nå.. alle tanter og onkler og bestemødre kommer! tenk så skuffa de blir hvis de får grandis da! da kan jeg garantere at det blir skuffende små pengepresanger på gang!!

dessuten så er det en slags tradisjon her! man MÅ liksom ha "fin" mat til konfen.. helst noe alle liker.. og siden grandis smaker høgg og helvete så skjønner jeg godt de som sa nei til at du sku ha det..

det blir liksom noe alla å servere noe sånn som pølser i brød på julaften..

tradisjon er tradisjon.. noen er ikke like morroe som andre.. men slik er det nå bare..

kasnkje du får velge desserten alene! prøv på det! (ikke velg potetgull og dip)

Lenke til kommentar
enda et bevis på at forumet er fullt av små unger ..
:yes:
:yes:

Tenke seg til... Papp med utvannet ketchup, strimlede kværnede kjøttrester fra returnerte varer overstrødd med revene osteskalker som er børstet for mugg og vannet for å få myke igjen...

(Hvorfor tror dere grandisen koster fra 19,90 noen steder og har en holdbarhet på 6 timer i opptint tilstand ? )

Nei, er det konfirmasjon, skal man jammen ha en kokk til å lage noe eksotisk og flott. (sånne deilige retter man ser på "tid for mat" osv.)

Lenke til kommentar

Til konfen skal man ha mega mat, virkelig fråtse i digg! Jeg valgte laksepatè til forrett, indrefile med fløtegratinerte poteter + noe stæsj jeg ikke vet hva var til hovedrett, og til slutt is/sjokolademousse/jorbærsorbe til dessert. Og etter det MASSE kaker. Tror jeg gikk opp et par kilo den dagen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...