bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hva med å feire komfen på mc'ern? Bytta ut han sure presten med Ronald mcDonald Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hva med å feire komfen på mc'ern? Bytta ut han sure presten med Ronald mcDonald Jeg synes Hamburglar er kulere (genialt navn). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Dette er ikke en dobbelpost. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 men så slett nå den dobbeltposten da! ' og til k-dog: DU ER LAME!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Jo da kan se sånt ut av og til, men er vi ikke litt unger alle. Den dagen eg slutter å leke bør eg gå til legen og spørre hva som er galt Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 men så slett nå den dobbeltposten da!' og til k-dog: DU ER LAME!!! Det sto noe annet der? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hm.. tilbake til topic jah! lurt! grandis i konfen.. for real! tenk deg om nå.. alle tanter og onkler og bestemødre kommer! tenk så skuffa de blir hvis de får grandis da! da kan jeg garantere at det blir skuffende små pengepresanger på gang!! dessuten så er det en slags tradisjon her! man MÅ liksom ha "fin" mat til konfen.. helst noe alle liker.. og siden grandis smaker høgg og helvete så skjønner jeg godt de som sa nei til at du sku ha det.. det blir liksom noe alla å servere noe sånn som pølser i brød på julaften.. tradisjon er tradisjon.. noen er ikke like morroe som andre.. men slik er det nå bare.. kasnkje du får velge desserten alene! prøv på det! (ikke velg potetgull og dip) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Haha, hva smaker "helvete"? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det smaker bajs, og flammer Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 men så slett nå den dobbeltposten da!' og til k-dog: DU ER LAME!!! Tar bort size 3 og vips, her har vi sannheten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Grandis kan du spise hver dag. Spis noe godt og dyrt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Tenke seg til... Papp med utvannet ketchup, strimlede kværnede kjøttrester fra returnerte varer overstrødd med revene osteskalker som er børstet for mugg og vannet for å få myke igjen... (Hvorfor tror dere grandisen koster fra 19,90 noen steder og har en holdbarhet på 6 timer i opptint tilstand ? ) Nei, er det konfirmasjon, skal man jammen ha en kokk til å lage noe eksotisk og flott. (sånne deilige retter man ser på "tid for mat" osv.) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Den koster 24,90,- her oppe. Husets pitsa er faktisk billigere. Dessuten er det delikat jarlsberg-ost på (det andre vet jeg ikke hva er). Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 men så slett nå den dobbeltposten da!' og til k-dog: DU ER LAME!!! Tar bort size 3 og vips, her har vi sannheten :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg trodde det stod noe annet in the first place jeg.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 men så slett nå den dobbeltposten da!' og til k-dog: DU ER LAME!!! Tar bort size 3 og vips, her har vi sannheten Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Til konfen skal man ha mega mat, virkelig fråtse i digg! Jeg valgte laksepatè til forrett, indrefile med fløtegratinerte poteter + noe stæsj jeg ikke vet hva var til hovedrett, og til slutt is/sjokolademousse/jorbærsorbe til dessert. Og etter det MASSE kaker. Tror jeg gikk opp et par kilo den dagen Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 grænnnnndis er godt men grændis + sjokolade pudding? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå