kjakan_mm Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva syntes dere om dette? (fikk ikke lov til å ha grandiosa til komf.) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Fy søren så dårlig! Hvilke foreldre er det du har egentlig? Passer ikke grandi i alle situasjoner? Er jo norges nasjonalrett Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kebabmann: du er en overlegen pikksuger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Grandiosa er f4nd3n ikkje så godt vel! Til komf burde du få foreldra dine til å dekke opp GOD mat og slave for deg :D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Til konfen skal du ha karbiser og stekt løk (kald så klart). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Inkluderer det dere to? forumets største grinebitere? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Inkluderer det dere to? forumets største grinebitere? Du da? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vi kjenner et handicappet barn som fikk bestillings-pitsa til sin konf.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Inkluderer det dere to? forumets største grinebitere? Du da? Jeg er ikke Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvorfor bruker du så sinte smileys da da? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Fordi :smile: 8) Bare snille smileyer fra nå av Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Grandi til konfen. hehe. Er ikke det å gå litt for langt? Må få noe skikkelig mat. Det finnes mye godt som du ikke har til vanlig. Om jeg husker korrekt hadde jeg et gigantisk koldtbord (tror det er sånn det skrives)... Det var ihvertfall godt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Fint, da får du få fondus og Kebab til å gjøre det samme da. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enda et bevis på at forumet er fullt av små unger .. Inkluderer det dere to? forumets største grinebitere? Takk for kompelimentet Fint, da får du få fondus og Kebab til å gjøre det samme da. ... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er du tilfredsstilt med grinebitertilværelsen, fondus? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det noen grinebitere her er det kebab!!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er du tilfredsstilt med grinebitertilværelsen, fondus? Hvorfor ikke? ikke langt fra sannheten uannsett så... Blir kalt grinebiter i klassen pga at jeg blir så sur hvis noen kødder med hverandre i klassen og de treffer meg ved et uhell. da bruker jeg å ta tilbake, noe ikke de andre gjør. er kanskje ikke direkte grinebitersk det, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå