Gå til innhold

Playstation One til salgs?

Gjest member-97590

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Hallo!

Noken som veit om plasser der dei selger orginale Playstation One, med full innpakning og kontrollene uten analog stick?

For et par år tilbake solgte eg min PSONE noke eg angrer sterkt på no, så har lyst på en ny.

Kan tenke meg at dette er relativt sjeldent, siden den sikkert er tatt ut av produksjon for lenge siden.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du nok enten snurre deg til en auksjon eller bruktforhandler og se om de har noe slikt eller så må du ta til takke med å bruke en PS2 som PS1 konsoll.

Men skal du ha en original PS 1 i innpakning og hele sulamitten må du regne med at det blir å koste.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Kan du ikke nøye deg med brukt da?

Tja, viss dei har eske og alt tilbehør så hadde det gått fint det.

Men veldig få som tar vare på sånt.

Kanskje stygt å nevne det i Sony sitt emne, men er på utkikk etter Super Nintendo og Nintendo 64!

Lenke til kommentar
Kan du ikke nøye deg med brukt da?

Tja, viss dei har eske og alt tilbehør så hadde det gått fint det.

Men veldig få som tar vare på sånt.

Kanskje stygt å nevne det i Sony sitt emne, men er på utkikk etter Super Nintendo og Nintendo 64!

Er nok dessverre få som tar vare på slikt ja, personlig pleier jeg og gjøre det netopp hvis jeg skal selge den.

Er du sammler?, siden du vil ha innpakning og alt.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. :p Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. :p

Du har ikkje evt nummer eller mail til den butikken?

699 kan eg egentlig gjerne betale viss eg får med orginal innpakning og kontroller.

EDIT: Svar til Tom-I-Hue: Vil neppe kalle meg en samler, men vil ha pakke og alt sånn at det blir kanskje meir verdt i framtida osv.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. :p Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. :p

Du har ikkje evt nummer eller mail til den butikken?

699 kan eg egentlig gjerne betale viss eg får med orginal innpakning og kontroller.

EDIT: Svar til Tom-I-Hue: Vil neppe kalle meg en samler, men vil ha pakke og alt sånn at det blir kanskje meir verdt i framtida osv.

Expert Bonus Gran

Wiengården

2750 GRAN

Telefon: 61339700

Telefax: 61330950

Epost: [email protected]

Jeg vet ikke om de fortsatt har den, men hadde i alle fall det før jeg dro til utlandet.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...