Gjest member-97590 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hallo! Noken som veit om plasser der dei selger orginale Playstation One, med full innpakning og kontrollene uten analog stick? For et par år tilbake solgte eg min PSONE noke eg angrer sterkt på no, så har lyst på en ny. Kan tenke meg at dette er relativt sjeldent, siden den sikkert er tatt ut av produksjon for lenge siden. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan du ikke nøye deg med brukt da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da må du nok enten snurre deg til en auksjon eller bruktforhandler og se om de har noe slikt eller så må du ta til takke med å bruke en PS2 som PS1 konsoll. Men skal du ha en original PS 1 i innpakning og hele sulamitten må du regne med at det blir å koste. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan du ikke nøye deg med brukt da? Tja, viss dei har eske og alt tilbehør så hadde det gått fint det. Men veldig få som tar vare på sånt. Kanskje stygt å nevne det i Sony sitt emne, men er på utkikk etter Super Nintendo og Nintendo 64! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan du ikke nøye deg med brukt da? Tja, viss dei har eske og alt tilbehør så hadde det gått fint det. Men veldig få som tar vare på sånt. Kanskje stygt å nevne det i Sony sitt emne, men er på utkikk etter Super Nintendo og Nintendo 64! Er nok dessverre få som tar vare på slikt ja, personlig pleier jeg og gjøre det netopp hvis jeg skal selge den. Er du sammler?, siden du vil ha innpakning og alt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. ' Den lokale elkjøp butikken min solgte Voodoo FX skjermkort til 3000kr i over 3 ÅR etter at Voodoo var konkurs... slå den du Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. Du har ikkje evt nummer eller mail til den butikken? 699 kan eg egentlig gjerne betale viss eg får med orginal innpakning og kontroller. EDIT: Svar til Tom-I-Hue: Vil neppe kalle meg en samler, men vil ha pakke og alt sånn at det blir kanskje meir verdt i framtida osv. Endret 18. desember 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan høre med en av de her http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=35629 Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 E vel egentlig en cd-spiller han vil ha sæ, noenmed high-endører sier at lyden fra de første ps1 var fantastisk.. jojo Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hehe husker det pirmin, uansett om det var sant eller ikke så gjaldt det bare de aller første versjonene av den første versjonen veldig få kanskje ikke noen som ble solgt i europa, husker ikke helt Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror min lokale expert butikk har en igjen.. Hadde i alle fall det i sommer.. lo alltid av prisen på 699 når jeg gikk forbi.. Du har ikkje evt nummer eller mail til den butikken? 699 kan eg egentlig gjerne betale viss eg får med orginal innpakning og kontroller. EDIT: Svar til Tom-I-Hue: Vil neppe kalle meg en samler, men vil ha pakke og alt sånn at det blir kanskje meir verdt i framtida osv. Expert Bonus Gran Wiengården 2750 GRAN Telefon: 61339700 Telefax: 61330950 Epost: [email protected] Jeg vet ikke om de fortsatt har den, men hadde i alle fall det før jeg dro til utlandet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå