Hayward Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Potensielt dumt spørsmål: Kan man spille online mot folk som har andre plattformer? Eventuelt utveksle skyggebiler og løpsdager? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 du mener xbox360 mot ps3..:? veldig veldig umulig.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 de spillene du kan spille på tvers av konsoller er det vel få av.. Shadowrun på 360 og data er det eneste jeg kan komme på, men det burde vel ikke være så vanskelig å sette 360 og ps3 mot hverandre? de er jo så godt som identiske med kontroller Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Syns dette skulle vært mulig jeg. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Xbox bruker jo Xbox live nettverket og PS3 bruker jo PSNetwork. Det vil jo si at de som bruker Xbox live ikke kan finne brukere av PSN og omvendt. Derfor blir det jo ganske umulig etter min mening. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Xbox bruker jo Xbox live nettverket og PS3 bruker jo PSNetwork. Det vil jo si at de som bruker Xbox live ikke kan finne brukere av PSN og omvendt. Derfor blir det jo ganske umulig etter min mening. I Need for speed foregår mye (slik det ser ut for meg i alle fall) av onlinekontakten via EA sports sine servere. Det er i alle fall EA sports sin server jeg kobler til når jeg spiller. Det er også slik at når man har kjørt en god runde så blir disse dataene lastet opp til EA sports. Slik jeg ser det burde det være en smal sak for EA sports å sende meg returdata fra en Wii f.eks. Jeg skjønner at direktespill mot hverandre online kan være en utfordring, men skyggebiler og rundetider må være en smal sak. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 alt i alt er jo dette kun TCP/IP trafikk, så er nok ikke så alt for mye arbeid å få til noe sånt, er vel heller spørsmål om hodene bak xbox og ps ønsker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå