Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har kjærlighetssorg

Gjest Guest_mrskatun_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mrskatun_*

Heisann.

Jeg har, over en litt lenger periode, vært forelsket i en jente i parallellklassen min.

Vi har vært gode venner i snart tre år, men det var i sommer det begynte å utvikle seg følelser (hvertfall fra min side). Vi begynte å prate en del, og jeg forelsket meg etter hvert i henne.

Jeg er en veldig åpen type når det kommer til følelser, så jeg fortalte henne om følelsene mine, og vi begynte å snakke enda mer sammen. Samtidig som jeg var forelsket i henne, hadde hun også to andre beundrere, som hun hadde et "forhold" til. Jeg prøvde å snakke med henne om det, og hun sa at det ikke var noe mellom dem.

Plutselig en dag da vi snakket spurte hun om det var greit at det ikke var noe mellom meg og henne. På den tiden var jeg ganske sikker på at hun hadde følelser for meg, og jeg ble overrasket over dette spørsmålet. Hun sa hun ville ha litt avstand fra meg, og ikke ville være noe mer enn venner.

Jeg fikk vel en mildere form av kjærlighetssorg etter dette, men kom over det fortere enn jeg hadde trodd. Gradvis begynte jeg å tenke mer på andre ting, og ikke så mye på henne, og jeg var snart, igjen, en glad ungkar på livets lange landevei.

Ettersom jeg har veldig mange gode jentevenner blir det litt klemming og slikt, og en dag snakket min gamle forelskelse til meg igjen (vi hadde snakket litt etter at hun sa hun ikke ville være noe mer enn en venn for meg, men ikke noe "skikkelig" prating). Hun sa at hun trodde det måtte være noen følelser også fra hennes side, siden hun ble sjalu hver gang hun så meg sammen med noen andre jenter.

Jeg som var komt over henne var veldig skeptisk, men jeg begynte nokså fort å snakke en del med henne igjen. Vi hadde en del småkrangler og slikt, men jeg fikk fort, igjen, følelser for henne.

Hun fortalte meg en dag at hun var forelsket i meg, noe som kom helt ut av det blå, og jeg ble helt satt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har eller er det hun som har kjærlighetssorg?

Og hvis hun har valgt den "andre", hvorfor skulle hun være sjalu på deg da?

Jeg syns du burde _kun_ være venn med henne. Hun droppet deg fremfor de andre og jeg regner med at hun nå selv ble droppet. Og nå kommer hun løpende etter deg?

Nei det finnes andre fisker i havet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...