Kimlorentz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg har for noen uker siden no kjøpt meg en bærbar pc med Analog/digital TV-tuner og radio med s-video inngang og fjernkontroll , men med det nye bakke nettet som kom i september så mottar jeg ikke di digitale signalene, tror jeg mangler noe dekoder greie. Noen som kan hjelpe meg med dette. Programmet som blir brukt no er Lifeview MVP Endret 23. desember 2007 av Kimlorentz Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tråden flyttes til Skjermkort > TV-kort. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mer info trengs.... RiksTV kan du bare glemme foreløpig Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Mer info trengs.... RiksTV kan du bare glemme foreløpig har endret første tekst no Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hm, de aller fleste digitale tv-tunerne har vel mpeg2 dekoder, mens rikstv bruker mpeg4. Så derfor er det vel ikke mulig å bruke tuneren på din bærbare... (tror jeg) Og det finnes vel ingen tunere til bærbare som fungerer med rikstv, foreløpig. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hm, de aller fleste digitale tv-tunerne har vel mpeg2 dekoder, mens rikstv bruker mpeg4. Så derfor er det vel ikke mulig å bruke tuneren på din bærbare... (tror jeg)Og det finnes vel ingen tunere til bærbare som fungerer med rikstv, foreløpig. Viss det ikke går så tenkte jeg å ha en digital tuner fra Get og lage/ kjøpe en sender som jeg kan bruke for at pcen skal kunne se hva jeg ser på tven, til å ta opp med, se filmer på rommet osv Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hm, de aller fleste digitale tv-tunerne har vel mpeg2 dekoder, mens rikstv bruker mpeg4. Så derfor er det vel ikke mulig å bruke tuneren på din bærbare... (tror jeg)Og det finnes vel ingen tunere til bærbare som fungerer med rikstv, foreløpig. Betyr nada, da alt er behandlet av SW ikke HW Endret 24. desember 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå