Gjest Jeg å dama har snakket om forlov Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Jeg lure litt på hvordan du forlover deg? Lissom hvordan? er d noen pappirer? ska du ha 1 eller 2 ringer? JÆLP Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) man har egentlig bare seriøst avtalt å gifte seg. Man kan bruke ringer også, for å forsterke følelsen av å være bundet. Man skriver ikke under og man trenger ikke vitner. *EDIT* ...og det er da heller ikke veldig forpliktende utover det løftet man har gitt. Endret 17. desember 2007 av romhelten_spiff Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du ikke vet det så er du ikke gammel nok. Men nei, det er ingen papirer og ingen regler. En forlovelse er bare et gjensidig ønske om å gifte seg innen relativt kort tid, noe som man kommuniserer til slekt og venner. 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 man har egentlig bare seriøst avtalt å gifte seg. Man kan bruke ringer også, for å forsterke følelsen av å være bundet. Man skriver ikke under og man trenger ikke vitner. Så d du sier er at du ikke trenger å jøre noe som helst? du binder deg bare med den du elsker? Ikke noe styr me papirer osv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Man kommer med to ringer. En til hver. Og så spør man: "vil du gifte deg med meg?" Får du et ja da så er man forlova frem til dere gifter dere Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du ikke vet det så er du ikke gammel nok. Men nei, det er ingen papirer og ingen regler. En forlovelse er bare et gjensidig ønske om å gifte seg innen relativt kort tid, noe som man kommuniserer til slekt og venner. Jeg vet jeg ikke er gammel nokk, å d er ikke dama eller. men vi har vært sammens siden 3 klasse nå, å vi ELSKER verandre fult ut. å vi bestemte oss ar når vi vart gammel nåkk skulle vi d. d e vårres sak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er bare å spørre om hu vil gifte seg da. Og får du ja så er dere forlova Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Finnes ingen faste regler for dette. Man gjør som man vil, trenger ikke ringer heller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Finnes ingen faste regler for dette. Man gjør som man vil, trenger ikke ringer heller. Ok. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er bare å spørre om hu vil gifte seg da. Og får du ja så er dere forlova Ja vi er ganske nysgjerrie på detta temae så takk for svar osv Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg Elsker hun over ALT og ALLE, Hun er ALT for meg å d vill hun bestandi være. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja, skjønner poenget Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vært sammen siden 3. klasse? Hvor gammel er du nå? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vært sammen siden 3. klasse? Hvor gammel er du nå? Jeg er 15. bli 16 i februar nå Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vært sammen siden 3. klasse? Hvor gammel er du nå? Jeg er 15. bli 16 i februar nå Wow, lykke til videre med forholdet deres da Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vært sammen siden 3. klasse? Hvor gammel er du nå? Jeg er 15. bli 16 i februar nå Wow, lykke til videre med forholdet deres da Takker og bokker... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja, skjønner poenget Du synes ikke han skulle bruke enda mer capslock og sms-språk for å få frem hvilken skikkelig utrolig seriøst moden beslutning dette er? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja, skjønner poenget Du synes ikke han skulle bruke enda mer capslock og sms-språk for å få frem hvilken skikkelig utrolig seriøst moden beslutning dette er? ^^ Artikar du??? Enj me dæ. koss d går? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja. Takker og bokker for all oppmerksomhetn. Snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg