Footy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg tror denna skal inn i denna subforumet, så jeg kjører på.. Skal gå til innkjøp av en stikksag til jul, vil ha en av god kvalitet og brukervennlighet... Pris spiller ingen rolle i første runde da jeg vil se hva som er å anbefalle.. Takker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Min oppfatning er at stikksager er såpass enkle i konstruksjon at til hobbybruk spiller det liten rolle. Ville fokusert på hvor godt håndtaket er samt legge noen kroner i bladet/ene. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg er selv elektriker og har tilgang til billigere proffverktøy, så jeg tenkte jeg skulle velge noe i den hylen. Men har selv ingen peiling siden jeg, vel.... har aldri hatt bruk for en stikk sag så langt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Stikksag Bosch PST 750 PE er å anbefale. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har i hvertfall dårlig erfaring med billige stikksager. Knekt drivverket til både Kellen og Skil. Men etetrsom det er proffverktøy du er på jakt etter er det vel bare å velge fra øverste hylle. Jeg holder en knapp på Dewalt. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Denne saga er rå, har brukt den selv nesten daglig gjennom flere år i jobben:) http://www.motek.no/wsp/motekweb/frontend....mp;nodeid=90251 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har fått meg bosch på jobb, husker ikke helt hva den heter nå, men det er ikke så viktig. Men jeg anbefaler at du kjøper en som går på batteri. Mye lettere å jobbe med syns jeg. Slipper den forbanna ledningen hele tiden. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal denne saga bukes ute om vinteren med batteri så sjekk i hvertfall om Boch har gått bort fra NIMH batteri, de paier rundt -6 grader og dør veldig fort etter det. Hadde en Boch skrumaskin jeg enda er forbanna på. Den lot seg ikke lade vinterstid uten å ha fønet batteriene litt først. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal denne saga bukes ute om vinteren med batteri så sjekk i hvertfall om Boch har gått bort fra NIMH batteri, de paier rundt -6 grader og dør veldig fort etter det.Hadde en Boch skrumaskin jeg enda er forbanna på. Den lot seg ikke lade vinterstid uten å ha fønet batteriene litt først. Ja det er nok mulig ja. Jeg har vært så heldig og hatt innejobb denne vinteren, så jeg har ikke prøvd den ute. Men har hatt trøbbel med enkelte driller når det har vært kaldt ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå