Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Låst meg ut av bilen :(

Rikkely

Anbefalte innlegg

En veninne av meg fikk "hjelp" til å bryte opp inngangsdøren i hjemmet....

Du med bilen skal være glad de var flinkere til ikke å skrape opp, dørkarmen og døra hennes var HERPA!!!!!!

Hadde aldri latt politiet komt i nærheten av min bil hvertfall, men så hadde de vel hatt litt mer trøbbel med å få den opp og.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En veninne av meg fikk "hjelp" til å bryte opp inngangsdøren i hjemmet....

Du med bilen skal være glad de var flinkere til ikke å skrape opp, dørkarmen og døra hennes var HERPA!!!!!!

Hadde aldri latt politiet komt i nærheten av min bil hvertfall, men så hadde de vel hatt litt mer trøbbel med å få den opp og.....

En husdør er mye verre å åpne enn en bildør, så har du låst deg ute av huset bør du ringe en låsesmed i stedet :)

Lenke til kommentar
En husdør er mye verre å åpne enn en bildør, så har du låst deg ute av huset bør du ringe en låsesmed i stedet :)

Helt riktig! Helt enig! Men hadde du sett den døra så hadde du skjønt at til og med en elefant hadde klart å gjort det på en mer skånsom måte....

De angret litt på valget av døråpner ja... Hadde vært billigere å betalt 1000 spenn for låsesmedvakten ja! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Det jeg gjorde da jeg låste meg ut av '84 323en min var å bende opp døra med en skrutrekker, få en kamerat til å dytte hånda nedi, og låse den opp manuelt. Etterpå bender man døra greit på plass igjen. Funket bra og var gratis :)

Er ikke mazda helt fantastisk lette å "dirke" opp?

Låste begge nøklene inn i farfars (8?-modell) 929 for en del år siden, liten og dum som jeg var måtte jeg jo teste med alle nøklene i skapet for å se om noen passa!

Og jammen gjorde ikke sykkelnøkkelen det :p Store øyne der ja..

Endret av Golito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...