Jotun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En veninne av meg fikk "hjelp" til å bryte opp inngangsdøren i hjemmet.... Du med bilen skal være glad de var flinkere til ikke å skrape opp, dørkarmen og døra hennes var HERPA!!!!!! Hadde aldri latt politiet komt i nærheten av min bil hvertfall, men så hadde de vel hatt litt mer trøbbel med å få den opp og..... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En veninne av meg fikk "hjelp" til å bryte opp inngangsdøren i hjemmet.... Du med bilen skal være glad de var flinkere til ikke å skrape opp, dørkarmen og døra hennes var HERPA!!!!!! Hadde aldri latt politiet komt i nærheten av min bil hvertfall, men så hadde de vel hatt litt mer trøbbel med å få den opp og..... En husdør er mye verre å åpne enn en bildør, så har du låst deg ute av huset bør du ringe en låsesmed i stedet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde ringt en bekjent av meg jeg. Han pleier å være flink til å ikke etterlate seg store skadene. Er mulig han sitter inne nå da så da hadde jeg måtte ringe låsesmed i stedet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fiffig, Lars, fiffig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En husdør er mye verre å åpne enn en bildør, så har du låst deg ute av huset bør du ringe en låsesmed i stedet Helt riktig! Helt enig! Men hadde du sett den døra så hadde du skjønt at til og med en elefant hadde klart å gjort det på en mer skånsom måte.... De angret litt på valget av døråpner ja... Hadde vært billigere å betalt 1000 spenn for låsesmedvakten ja! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Når jeg fikk falken til å åpne bilen for litt siden måtte jeg betale 300kr til forsikringskapet. (nå 400kr) Hva koster det å få politiet til og åpne døren da? Endret 24. august 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Når jeg fikk naf til å åpne bilen for litt siden måtte jeg betale 300kr til forsikringskapet. (nå 400kr) Hva koster det å få politiet til og åpne døren da? Det er gratis Lenke til kommentar
Golito Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det jeg gjorde da jeg låste meg ut av '84 323en min var å bende opp døra med en skrutrekker, få en kamerat til å dytte hånda nedi, og låse den opp manuelt. Etterpå bender man døra greit på plass igjen. Funket bra og var gratis Er ikke mazda helt fantastisk lette å "dirke" opp? Låste begge nøklene inn i farfars (8?-modell) 929 for en del år siden, liten og dum som jeg var måtte jeg jo teste med alle nøklene i skapet for å se om noen passa! Og jammen gjorde ikke sykkelnøkkelen det Store øyne der ja.. Endret 21. januar 2008 av Golito Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 vil nå tro trådstarter har fått opp bilen til nå Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) *slettet* Endret 21. januar 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Godt det ordnet seg. Og flaks for deg at politiet hadde tid til å komme Husk å låse døren på utsiden med nøklene fremover. Da slipper du dette. Ha det som en fast vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå