Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei. Jeg klarte nettopp å låse meg ut av bilen. Det mest utrolige av det utrolige skjedde. Sånn er det når jeg har alt for mye i hendene! Bilen er av typen Opel Vectra 2.0i GL 1989. Noen som vet hvordan jeg kan åpne den? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei. Jeg klarte nettopp å låse meg ut av bilen. Det mest utrolige av det utrolige skjedde. Sånn er det når jeg har alt for mye i hendene! Bilen er av typen Opel Vectra 2.0i GL 1989. Noen som vet hvordan jeg kan åpne den? Har du gratis bilberging i forsikringen? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke. Jeg har gjensidige. Ansvarsforsikring og del-kasko. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ring politiet og hør om de har tid. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke. Jeg har gjensidige. Ansvarsforsikring og del-kasko. Ring forskrings selskapet ditt, og spør om du har gratis bilberging ink. Dumt spm, men du har vel ikke ekstranøkkel? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg skulle faktisk skaffe meg ekstranøkkel, men den måtte spesialbestilles et eller annet! Teit! Ok, da ringer jeg først gjensidige, så politiet. Lurer på om gjensidige har åpnet nå. *finneut* Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 HOHO Da kommer politiet Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Håper du brukte 02800 nummeret, ikke nødnummeret Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gøy å ha politi på besøk da! Håer du ikke har noe ymse saker i bila Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det jeg gjorde da jeg låste meg ut av '84 323en min var å bende opp døra med en skrutrekker, få en kamerat til å dytte hånda nedi, og låse den opp manuelt. Etterpå bender man døra greit på plass igjen. Funket bra og var gratis Endret 17. desember 2007 av mushi Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du tar bare et brekk jern å bøyer døra forsiktig ut, så tar du en bitte streng som du lurer ned på låsen... funker ikke det kan du ta en metall kleshenger å lure ned i vinduet akkurat hvor låsen er å prøve å dra til... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, mange på forumet her med en lyssky fortid? Som det sies over, om bilberging inngår i forsikringen din skal det gå bra. Ellers kan de fleste redningstjenestene hjelpe deg, Falck låste for eks opp min fars Audi A4 med en laptop for noen år siden. Tviler forøvrig på at politiet kan ofre deg noen assistanse, ser ikke helt for meg hvordan det skulle foregå. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Da ble de ferdig De prøvde først med en eller annen metallgreie, men det funket dårlig. Så brukte de en luftgreie for å pumpe opp døra med, for og så stappe nedi en metallstreng. Etter noen minutter sa det "klikk", og der var døra åpen! Så tusen takk til dere for tips her inne. Og tusen takk til de dyktige politimennene Endret 17. desember 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, mange på forumet her med en lyssky fortid? Som det sies over, om bilberging inngår i forsikringen din skal det gå bra. Ellers kan de fleste redningstjenestene hjelpe deg, Falck låste for eks opp min fars Audi A4 med en laptop for noen år siden. Tviler forøvrig på at politiet kan ofre deg noen assistanse, ser ikke helt for meg hvordan det skulle foregå. Politiet fikser det enkelt og greit på noen minutter. Har vært borti det samme. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Japp! Politiet gjorde en utmerket jobb, ikke en ripe i lakken Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hyggelig det da. Har forsåvidt, når jeg tenker meg om, hørt om folk som har fått hjelp av politiet før. Så bare for meg at de hadde viktigere ting å ta seg av, for eksempel stemple anmeldelser med "Henlagt: Grunnet bevisets tilstand". Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Politiet er delt inn i mange forskjellige avdelinger/enheter som alle har sine oppgaver... når jeg tenker meg om tenk først, snakk etterpå? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hyggelig det da. Har forsåvidt, når jeg tenker meg om, hørt om folk som har fått hjelp av politiet før. Så bare for meg at de hadde viktigere ting å ta seg av, for eksempel stemple anmeldelser med "Henlagt: Grunnet bevisets tilstand". "Henlagt grunnet beviset stilling", heter det. Dessuten er det vel ikke politibetjentene som bestemmer dette, det er vel helst jurister? Er lov å studere oppbygningen av en yrkesgruppe før man tar for seg i kritikken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel... Irriterende er det uansett Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Nettopp, det er irriterende. Jeg kunne skrevet et lengre innlegg om hvorfor jeg syns politiets prioriteringer er helt bak mål, men det hører hjemme en annen plass. Det er meg riv-ruskende likegyldig hvilken avdeling som tar seg av anmeldelser innenfor politiet, poenget forblir det samme. -- Og, Erik Braseth. Om du hadde lest hele setningen, hadde du kanskje sett den skjulte tråden som lå under, "Har forsåvidt, når jeg tenker meg om, hørt om folk som har fått hjelp av politiet før.". Så, les først, så tenk - og så kan du eventuelt skrive. Endret 18. desember 2007 av the Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå