Eplefe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Energiloven gjelder også for gullkorn. Jeg tror faktisk ikke det. Hvordan skal et gullkorn gå over i en annen form? Det kan bli drept.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Energiloven gjelder også for gullkorn. Jeg tror faktisk ikke det. Hvordan skal et gullkorn gå over i en annen form? Det har vi jo et kroneksempel på her: Griser - bacon - Ikke noe morsomt her. Kyr - Bacon - Gullkorn! Griser og kyr er biologisk ganske like (hjerte, lever, lunger osv), men likevel ble det veldig morsomt når de ble byttet ut! Så ja, det stemmer som Lars sa ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vi ser nok forskjellige poenger. Gullkornet utenpå det andre gullkornet, er at svareren skaper litt tvil angående ansvar når han skriver: Bacon lages av griser. Vel er det sikkert et eller annet "svin" som jobber i slakterinæringen, men utsagnet blir jo veldig absolutt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Beklager Penal, men jeg tror ikke det var så mange som tenkte dro assosiasjonen; svin - slakter Argh, hadde det ikke vært det du mente hadde det jo faktisk vært morsomt Takk Penal, du ødela nettopp det jeg synes var morsomt. Damn you DAMN YOU TO HELL!!! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ganske riktig, og det har ingen ende. Skinke, enden på svinet heter skinke. Endret 4. mai 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Griser... Bacon lages av griser. Har bestandig lurt på hvordan griser/svin lager bacon,har dem en maskin eller hva. Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 ok dette er desidert en av de latteligste trådene jeg har lest på lenge takk folkens for å ha gjort min mandags morgen bedre Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Griser... Bacon lages av griser. Har bestandig lurt på hvordan griser/svin lager bacon,har dem en maskin eller hva. Først tar de en lufttrykkspistol med et stempel som går fort ut og inn. Dette tar de og plasserer i nakken/hodet på grisen. Instant DEATH. Vis det er en Nerd som gjør dette kan dere lytte etter lyden han lager: POOAWW HEAD SHOT! Hver gang han ender livet til en stakkars purke på 100kg med hengepupper. 50/50 fantasi og sannhet: Så henger de grisen opp ned og kutter strupen slik at alt blodet renner. Avhenging om det skal bli Hallal kjøtt så har de en muslimsk-prest som står og åjer over en kraftig lur ala det man ser og hører nede i muslimske land. For Hallal kjøtt skall grisen faktisk være i live når blodet tappes. Så hva faen som skjer etterpå vet ikke jeg. Fantasi 100%: Så kommer Edvart Saksehand og lager Vokk strimler av grisen slik at dere lett kan Vokke kjøttet sammens med grønnsaker. Han bare dryler handa inn med saksene/knivbladene og drar langs grisen. Da lager han Beicooon. Seff må disse strimmlene bli tynnere.. Da jeg jobbet på lakseslaktinga var vi bare en muslimsk prest unna for og lage Hallal Laks. Laksen blir bedøvet med CO2 eller hva fanden de brukte. Så skjærte vi over gjellene på fisken slik at blodet saaakte ble tappet ut i vannet. Men fra spøk til alvor: På Dicovery viste programmet "Hvordan i hælvette det lages" hvordan Baicooon lagdes. Men det kom fra slakteriet. Biter av grisen ble satt i en maskin opp ned, og en kniv Alà Ostehøvvel Høvla over bitene slik at det ble Bacooon av det. En ansatt mater maskiner etterhvert som den blir tom. Endret 12. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Griser... Bacon lages av griser. Har bestandig lurt på hvordan griser/svin lager bacon,har dem en maskin eller hva. Først tar de en lufttrykkspistol med et stempel som går fort ut og inn. Dette tar de og plasserer i nakken/hodet på grisen. Instant DEATH. Vis det er en Nerd som gjør dette kan dere lytte etter lyden han lager: POOAWW HEAD SHOT! Hver gang han ender livet til en stakkars purke på 100kg med hengepupper. 50/50 fantasi og sannhet: Så henger de grisen opp ned og kutter strupen slik at alt blodet renner. Avhenging om det skal bli Hallal kjøtt så har de en muslimsk-prest som står og åjer over en kraftig lur ala det man ser og hører nede i muslimske land. For Hallal kjøtt skall grisen faktisk være i live når blodet tappes. Så hva faen som skjer etterpå vet ikke jeg. Fantasi 100%: Så kommer Edvart Saksehand og lager Vokk strimler av grisen slik at dere lett kan Vokke kjøttet sammens med grønnsaker. Han bare dryler handa inn med saksene/knivbladene og drar langs grisen. Da lager han Beicooon. Seff må disse strimmlene bli tynnere.. Da jeg jobbet på lakseslaktinga var vi bare en muslimsk prest unna for og lage Hallal Laks. Laksen blir bedøvet med CO2 eller hva fanden de brukte. Så skjærte vi over gjellene på fisken slik at blodet saaakte ble tappet ut i vannet. Men fra spøk til alvor: På Dicovery viste programmet "Hvordan i hælvette det lages" hvordan Baicooon lagdes. Men det kom fra slakteriet. Biter av grisen ble satt i en maskin opp ned, og en kniv Alà Ostehøvvel Høvla over bitene slik at det ble Bacooon av det. En ansatt mater maskiner etterhvert som den blir tom. Var egenteligen en fleip jeg kom med Hallalkjøtt/muslimer/gris noe som skurrer der. Endret 12. mai 2008 av Nautica Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Argh! Det heter kyr - ikke kuer! Begge deler er lovlig. kur heter det ! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja der har du rett. Surrer vell kraftig for en muslim regner jeg med... Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Høhø, mange gode gullkorn her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå