.vision Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hallo Skal gå til innkjøp av min første mediasenter og trenger hjelp! Dette er viktig for meg: ** Første prioritet: STILLEGÅENDE og STILREN ** Blu-ray i senere tid - kanskje HD-DVD som du får for 700 kr ifølge prisguide. ** hdmi-utgang. ** Vil ha muligheten til å spille noe, så helt håpløse komponenter bør det ikke være ** Trenger muligens 3 pci slots.. (nettverkskort, lydkort, tvkort.. Hvis ikke en av de kan erstattes med et bra hovedkort?) Tvkort har jeg ikke peiling på, men har en PVRdekoder som sikkert kan overføre det jeg tar opp. Har jeg egentlig bruk for tvkort? Har satt opp et lite oppsett selv, men jeg er helt håpløs på dette feltet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=61429 Kom gjerne med hele oppsett og forslag - kanskje det blir en HTPC over jul - Ser jeg muligens har postet denne feil, kan noen flytte den? Endret 17. desember 2007 av mEttOx Lenke til kommentar
Bza Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du kan jo vurdere en vifteløs versjon av 2600Pro for å begrense støyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå