WD40 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvis du er øverst og reiser deg opp etter at han har kommet inni deg sier det seg selv at det kommer en del "søl" ut. Det syntes jeg er kvalmt, den plaskelyden etter du har trekt deg ut Det at du er trang vil jeg si er positivt Endret 1. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) At jenta er trang er ikke et pluss, tvert i mot. Tiden til klimaks blir mye mindre. Det at hun er våt er bare bra, man slipper glidemiddel og alt det styre som medfølger. Endret 2. januar 2008 av dicktator Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 At jenta er trang er ikke et pluss, tvert i mot. Tiden til klimaks blir mye mindre. Det at hun er våt er bare bra, man slipper glidemiddel og alt det styre som medfølger. Ja, er godt å ha sex lenge istede for 5min! Men er hun veldig trang, doggy style med spredte bein burde være bra, funker for fruen. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vått og trangt er deilig somregel men litt iriterende med den plaskelyden (f.eks: fingring) Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg vet noen gutter sier at det er jo bare dritdeilig hvis jenta blir skikkelig våt, men mener dere _virkelig_ det? Ja, det mener jeg virkelig. Nok ett tegn på at hun synes det er deilig... men litt iriterende med den plaskelyden (f.eks: fingring) Bra ingen er like. Dette er hvertfall ikke irriterende spør du meg... Endret 6. januar 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vått og trangt er deilig somregel men litt iriterende med den plaskelyden (f.eks: fingring) Jeg er jente, og liker også den plaskelyden. tjihii Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er ekstra deilig å slikke henne også da, når hun er plaskvåt, fordi da kan man virkelig slurpe saftene hennes i seg. Mmmmmmm! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Pedo(not) Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, svette og urin bør nesten smake utrolig godt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, svette og urin bør nesten smake utrolig godt.. Ja for det er akkurat det dette er snakk om. Du er skikkelig tøff forresten som tør å gjesteposte. skjerpings! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jenta reinslig så er det ikke snakk om hverken svette eller urin. Nå vet jeg ikke hvilke jenter du har vært borti da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Våt og trang, og du klager? Det er jo " " Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Å nei, våt og trang fitte under samleie, kan det bli verre? Ironi har gått ut på dato. Jeg vil tro, basert på egen erfaring at de aller fleste kvinner er trang, og de som ikke er det kan bare samle bena slik at de blir det for dem som liker det. Endret 9. januar 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ein god del innlegg har blitt sletta då det var OT/søppel eller svar på OT/søppel Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, svette og urin bør nesten smake utrolig godt.. http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation Sukker og proteiner mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg