Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg for våt og trang i senga?


Gjest jente89

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg noen ganger blir for våt. Noen ganger er det rett og slett flaut, fordi jeg kan bli våt bare ved et uskyldig stryk på lårene osv.

Jeg vet noen gutter sier at det er jo bare dritdeilig hvis jenta blir skikkelig våt, men mener dere _virkelig_ det?

Noen ganger etter sex er det utrolig vått etter oss (eller meg da)

 

Også er jeg trang. Ikke sånn at det gjør vondt for meg, og ikke sånn at gutten får vondt. Men i begynnelsen av hvert samleie, må han på en måte "presse" seg inn.

Utrolig flaut når jeg skal i sengs med en fyr første gangen, og han tror jeg er for trang, men det er bare det å få inn penisen først, så går det som smurt.

(Å nei, her er det ikke snakk om at jeg ikke er våt nok :p )

Det er akkurat som om skjeden utvider seg med en gang penisen er inn, og blir trang med en gang den er ut (utrolig dårlig forklart, men ja)

Noen andre jenter som opplever dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet noen gutter sier at det er jo bare dritdeilig hvis jenta blir skikkelig våt, men mener dere _virkelig_ det?

 

Ja, bare positivt. Hvis du plages med at sengtrekket for eksempel blir vått ofte kan dere legge et håndkle under rumpa, holder alt tørt og legger dama i en bedre stilling.

 

Du burde derimot ikke tenke på at dere blir skitten når dere har sex, gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Gjest Jente#17

Jeg har aldri opplevd at jeg har blitt for våt nei (altså våt blir man jo forhåpentligvis, men ikke noe unormalt våt tror jeg..) Men jeg tror virkelig ikke du trenger å bekymre deg for det, gutter tar oftest det at jenta blir våt som ett kompliment ;)

Den andre problemstillingen din derimot har jeg opplevd, uansett hvor mange ganger jeg og typa har hatt sex må man alltids bruke litt krefter og tid på å gå den inn.. men men den går da inn til slutt og da får det som bare det:) Tror egentlig det er ganske normalt at man presser litt for å få den inn med en gang :)

Lenke til kommentar

Når jeg kliner med kjæresten min blir jeg våt. Skal ikke mye til.

Han har ikke sagt noe om det, men jeg funderer nå likevel.

 

Plager meg at det blir utrolig vått etter meg.

Skal jeg bare ha en hånduk under meg under akten? Når man skifter stilling og sånt? :p

 

Det verste er vel egentlig når han avslutter akten og tar den ut.

Da renner det formelig ut av meg. Er ikke så morsomt for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Humor funker ikke på nettet. Trodde du visste bedre enn det :p

 

Gratulerer med 1337 poster forresten. Du er nå en fullbefaren forumhore som oss andre ;)

Er alt for sent på natt til å tenke klart! ;)

 

TAKK! Hurra hurra :new_woot:

:cool:

 

I know!! ;) Men siden trådstarter spør, så svarer vi. We make a good team, dont we? :) Hehe

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes nå det var ganske tydelig at det var humor jeg da, men kanskje jeg er unormal, sånn som alle andre?

 

Men at jenta er blir våt er bare kjekt! Stort kompliment, og man slipper og stresse med å få henne våt.

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg noen ganger blir for våt. Noen ganger er det rett og slett flaut, fordi jeg kan bli våt bare ved et uskyldig stryk på lårene osv.

Jeg vet noen gutter sier at det er jo bare dritdeilig hvis jenta blir skikkelig våt, men mener dere _virkelig_ det?

Noen ganger etter sex er det utrolig vått etter oss (eller meg da)

 

Også er jeg trang. Ikke sånn at det gjør vondt for meg, og ikke sånn at gutten får vondt. Men i begynnelsen av hvert samleie, må han på en måte "presse" seg inn.

Utrolig flaut når jeg skal i sengs med en fyr første gangen, og han tror jeg er for trang, men det er bare det å få inn penisen først, så går det som smurt.

(Å nei, her er det ikke snakk om at jeg ikke er våt nok :p )

Det er akkurat som om skjeden utvider seg med en gang penisen er inn, og blir trang med en gang den er ut (utrolig dårlig forklart, men ja)

Noen andre jenter som opplever dette?

 

 

Blir noen ganger våt av å bare tenke på persjoner. Lurte også på om det var normalt...hehe..virker sånn^^

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg noen ganger blir for våt. Noen ganger er det rett og slett flaut, fordi jeg kan bli våt bare ved et uskyldig stryk på lårene osv.

Jeg vet noen gutter sier at det er jo bare dritdeilig hvis jenta blir skikkelig våt, men mener dere _virkelig_ det?

Noen ganger etter sex er det utrolig vått etter oss (eller meg da)

 

Også er jeg trang. Ikke sånn at det gjør vondt for meg, og ikke sånn at gutten får vondt. Men i begynnelsen av hvert samleie, må han på en måte "presse" seg inn.

Utrolig flaut når jeg skal i sengs med en fyr første gangen, og han tror jeg er for trang, men det er bare det å få inn penisen først, så går det som smurt.

(Å nei, her er det ikke snakk om at jeg ikke er våt nok :p )

Det er akkurat som om skjeden utvider seg med en gang penisen er inn, og blir trang med en gang den er ut (utrolig dårlig forklart, men ja)

Noen andre jenter som opplever dette?

 

 

Blir noen ganger våt av å bare tenke på persjoner. Lurte også på om det var normalt...hehe..virker sånn^^

 

Dere jenter altså. Kåte griser :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg blir også veldig våt. :innocent: Men det synes jo som flere har sagt, gutter blir bare enda kåtere og det er jo bare positivt for dem. Enklere å komme inn og de har klart å gjøre deg skikkelig kåt.

Hvis du er øverst og reiser deg opp etter at han har kommet inni deg sier det seg selv at det kommer en del "søl" ut. Om du ikke har håndkle under deg ha det i nærheten evt dopapir. Også er det viktig å ta seg en tur på do for å ikke få urinveisinfeksjon! ;)

 

Jeg vet ikke hvor trang du er, men hvis du ikke er litt trang blir det ikke like stor nytelse å gå ut og inn i deg..

 

Konklusjon: Helt normal! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...