Dunestar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er det normalt at vannet i vannkjølinga koker? Jeg har et eller annet Thermaltake sett. Svar, pliis...! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 HAHA.. nei vannet skal ikke koke. Cpu'n din tåler ikke 100grader, er den ikke øderlagt ? har du skrudd på pumpa ?? Vannet skal sirkulere og viftene skal blåse varm luft fra radiatoren. så vannet bør ikke være mere enn 40grader. og hvis det er det, er ikke alt som det skal være heller ! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Sikker på at det er varmt og at det koker? sikker på at det ikke bare er luft i systemet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Sikker på at det er varmt og at det koker? sikker på at det ikke bare er luft i systemet? he-he :smile: Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Kjenn på slangene da kjenner du fort om det bare er luft eller om det virkelig koker. Får å si det sånn, du vil merke det veldig godt !!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Trur det må være no kødd... 1post, jaja Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 NÅR JEG KJENNER PÅ VANNKJØLINGA ER DET EKSTREMT VARMT, JEG KJENTE DET SVÆRT GODT! DET ER IKKE BARE VANN I SYSTEMET! LITT SYKT AT CPU'EN TAKLER DET! [/b] Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 NÅR JEG KJENNER PÅ VANNKJØLINGA ER DET EKSTREMT VARMT, JEG KJENTE DET SVÆRT GODT! DET ER IKKE BARE VANN I SYSTEMET! LITT SYKT AT CPU'EN TAKLER DET! [/b] det varetr neppe så lenge hvis de er så varmt som du skal ha det til Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det normalt at vannet i vannkjølinga koker? Jeg har et eller annet Thermaltake sett. Svar, pliis...! sjekk sirkulasjonen, du.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hadde vannet kokt hadde vel hele kabinettet stått og rista? Blitt masse damp og fuktighet også. Lenke til kommentar
striky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 For en stund siden skulle søstra mi bruke PC'n (uten at jeg var hjemme), og hun slo ikke på vannpumpa. Det endte med at vannet ble temmelig varmt, men CPU slo seg heldigvis av av seg selv. Slangene var nærmest smeltet nær CPU, så jeg måtte montere ut hele settet og klippe av flere centimeter. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Et par spørsmål: Hvilken CPU? Går pumpa? Går vifta på raddisen? Har du koblet rett? Er det nok vann i reservoaret? Test av settet finner du her: http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak..._amd/index.html Sjekk koblingene for sikkerhets skyld. De skal være slik: Nest nederste nippel på pumpa skal kobles til vannblokka. Fra vannblokka skal det gå en slange til radiatoren, og derfra skal det gå en slange inn på den nederste nippelen. Den øverste nippelen på pumpa skal kobles til den øverste nippelen på reservoaret, den nest øverste på pumpa skal kobles til den nederste nippelen på reservoaret. Sørg for at det ikke er noe luft i systemet, og sjekk at slangene ikke har noen knekk noen steder. De fjærene som følger med forhindrer dette, men det kan skje for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå