Lugia Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Heisann. Bare lurte på hva dere tenker å kjøpe kjærestene/veninnene o.l til jul. Jeg sliter ekstremt. Aner ikke hva jeg skal kjøpe dama, og trenger tips. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Spør henne hva hun ønsker seg. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hun sier at hun ikke veit. Da får det bare bli noen fine sokker med noe penger oppi! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hun sier at hun ikke veit. Da får det bare bli noen fine sokker med noe penger oppi! Uhm...veldig...romantisk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 G-strings, eller noe annet sexy. Penger er ikke noe å gi i gave. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Slik jeg tolker et heterofilt forhold ønsker hun seg sikkert smykker eller undertøy. Personlig ville jeg gitt henne en bok som har betydd mye for deg, men dere er kansje ikke helt der? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Interessant fenomen at dette emnet blir tatt opp hvert år... Oh well. Kjøp henne noe romantisk noe, dere har vel en del artige minner som kan vekkes av noe du kan gi henne? Det første bildet du tok av henne, deodoranten du hadde på da du møtte henne eller noe. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er simpelt. Parfyme eller et smykke, funker alltid Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjøp en dildo. Altså, jeg kan sitte her og skrive gjenstander som koster mellom 50 og 10 000 kroner i hele natt, jeg. Men jeg gidder ikke. To tips; hva skal det koste? Og hvis hu ikke ønsker seg noe, hva slags ting liker hu? Det er ikke noe poeng å kjøpe to tusen ringer og parfyme hvis dama hater smykker og parfymerer seg med sjøgress. Catch my drift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå