It's me Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har en slik brikke (ny, uten kvitering, men kan gi med "brukt"garanti). Den passer ikke i mine bærbare pc'er, og jeg vil derfor selge brikken. Hvor mye kan jeg få for denne brikken? Er keen på å selge den fort, så håper noen har en ok pris for kjøper og selger for denne brikken. på forhånd takk Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Prisene på ram er i full fart nedover, kjøpte en ekstra slik brikke for ca.700 for 3 uker siden, og nå virker det som om det er falt ca. 200 spenn. Kunne selvfølgelig ha handla hos deg, men har ikke behov for mer enn 512mb akkurat nå, og siden det er bare en ledig sokkel igjen i lappisen kommer jeg nok til å gå for en 512-brikke. Mener at du bør greie kanskje 500 inkl frakt, men husk, våren er tiden hardwareprisene faller...så det lønner seg nok ikke å vente. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Selger den gjerne for den prisen, men jeg er villig til å gå lavere. Noen som vil kjøper mer ram? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg vet om Bruktmarkedet, men jeg vil først vite om en pris som er ok for begge parter (kjøper og selger). Syntes 500kr hørtes ut som en litt stiv pris, men jeg vet ikke jeg. Hva mener andre her? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Fjernet svaret mitt.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei, jeg synes en pris på ca 400-450,- virker fair. Prøv å bruktmarkedet vårt på http://bruktmarked.barbara.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå