Tmz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei En obs butikk rett i nærheten av meg søker folk. Jeg har da tenkt til å søke men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har mailadressen og har derfor tenkt å sende en mail. Jeg vet jeg burde skrive om meg selv, tidligere erfaringer og personlig info osv men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette det opp. Jeg har vært utplassert i to uker tidligere og jeg har også jobbet for en vartransport bedrift noen dager, men da var det ikke noe søknadd eller noe, var en venn som jobber der som fikset alt. Så hvordan skal jeg sette opp denne søknadden? Er 17 år forresten. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Spør Google.no neste gang Google er din venn Hvordan skrive jobbsøknad Endret 23. mars 2010 av Dotten Hele artikkeltekst fjernet og erstattet med lenke til opphavssted Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Åj, den var lang Har allerede sendt, ble slik xxxx xxxxx xxxx 41 xxxxxxxxxxxxx 17.12.07 Obs Coop Lillestrøm v/ xxxxx xxxxxxxx Søknad som ekstrahjelp Jeg vil med dette søke på ledig stilling som ekstrahjelp hos Dere. Jeg er en gutt på 17 år, går for tiden 2. året på elektrolinja på Skedsmo vidregående skole. Jeg ser på meg selv som motivert og arbeidsom. Jeg har litt arbeidserfaring, men har ikke direkte butikkerfaring. Jeg har blandt annet vært utplassert hos Sæther elektriske AS der jeg fikk gode tilbakemeldinger på min innsats. Jeg kunne tenkt meg ekstrajobb noen kvelder i uka og gjerne også noen helger innimellom. Jeg håper på positivt svar fra Dere, og kan kontaktes på telefon xxxxxxxx eller privatxxxxxx. Med venlig hilsen xxxxx xxxxx Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg ser ikke helt poenget i å adressere vedkommende med Dere, med tanke på at det bare er en butikkstilling. Hadde du søkt jobb som høyesterettsdommer, hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå