PenttiNaumanen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hej, Månne jag gjorde bort mig direkt och blev utkastat ur diskussionen. Hittar i allafall inte mitt första inlägg på detta forumet. Kan någon berätta vad som hänt?! Lenke til kommentar
Mangellapp Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Velkommen til forumet Kan någon berätta vad som hänt?! Fant inlegget ditt her jeg, er bare ingen som har svart på det ennå. Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Tack skall du ha Bruker! Du är den förste som önskar mig välkommen hit. Det känns bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Velkommen til forumet skal du være. Et lite tips for fremtiden er å benytte de rette kategoriene når du legger inn poster. Denne tråden bør egentlig plasseres under "Tilbakemeldinger", men siden jeg liker Finland og det finske folk (har blant annet en fabelaktig matematikkprofessor fra Finland som underviser på NTNU) så skal jeg ikke sutre noe mer over denne bagatellen. Som nevnt tidligere i denne posten, velkommen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du ser på siden av tråden her så finner du en link som heter "mine innlegg" Der finner du oversikt over alle tråder du har postet i. Finner du ikke "mine innlegg" så er linken her: https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=my_forum Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tack snälla ni! Det känns bra att bli önskad välkommen på forumet. Märkte att formatet här är något annorlunda än de jag är van vid. Okay, jag skall lära mig att surfa bland dom olika rubrikerna. Jag önskar er alla en fröjdefull juletid! Endret 28. desember 2007 av PenttiNaumanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg