Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Svare skal de vertfall ikke Ventet i 15 min nå. Betaler jeg for dette? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Skal sende en jeg også. Håper det hjelper på et eller annet vis. Sony er generelt mer fokusert på Europa enn Nintendo og MS, men når det gjelder PSN så svikter de synes jeg. Klarer ikke helt å forstå hvorfor. Satte kaffen i halsen nå, er det mulig.. Så si meg hvorfor kom PS3 23 mars her i Europe når den kom tidligere i statene, og innholdet på PSeuro suger baller i forhold til USA og Japan. MS hadde verdensrelease på 360 og innholdet på de storene er ganske like, er noen ting som er her og noen ting som er i US og Japan. Og hvis Sony har så fokusert på Europa hvorfor i huleste må vi vente på GT Prolongue. Når det gjelder topic tror jeg ikke massemails til Sony vill hjelpe i større grad Endret 18. desember 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg sender enda en mail jeg nå ass! Jeg trenger nye sanger til GH nå, fikk ikek til å kjøpe fra UK med norsk Visa kort! Blir jævlig frustrert! EDIT: Der fikk jeg sendt en skikkelig "gladmelding" til dem Endret 18. desember 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Da fikk jeg svar på mailen min: Hej, Tack för ditt mail, Du har mailat till Nordisk Film och det har jag gjort nu är att jag har gett det vidare till Sony Computer Entertainment som sköter om Playstation store. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Så må nok vente enda litt til på ordentlig svar! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvis det noen gang kommer noe svar... Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har noen fått svar om at de kjenner til problemet og jobber med det, eller er det bare svada i svarene? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg venter enda på svar fra ps3 crewet i norge. Er gått 14 timer nå. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg venter enda på svar fra ps3 crewet i norge. Er gått 14 timer nå. Nå har de vel hatt mailen din i under 1 virkedag, vil tro at det fort kan ta noen dager før det du får noe ordentlig svar. Tviler på at de har et godt svar å gi kunder riktig enda. De må vel høre med kontorene sentralt også først, for å finne ut hvorfor (hvis de da ikke var klar over det). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mye mulig det, men den første mailen jeg sendte fikk jeg jo svar på med en gang omentrent. Lenke til kommentar
Bajas99 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Storen funker for meg nå. Endelig kan jeg laste ned pakker til GH3, dumt at jeg måtte kjøpe de på nytt på EU store. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jepp, måtte sjekke selv nå, ser ut som den er oppdatert! Endelig! Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Mye mulig det, men den første mailen jeg sendte fikk jeg jo svar på med en gang omentrent. At du fikk svar på det med en gang er jo ikke så rart, i og med at det tydeligvis ikke var de som hadde noe med det å gjøre. Må nok smøre oss med litt tålmodighet, det her er ikke gjort i en håndvending. Edit: Du må ha skrevet en fantastisk god mail Rasch. Endret 19. desember 2007 av andyn Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Deilig! Hva har den blitt oppdatert med? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 2 song packs til GH3 (foo fighters og velvet revolvers) Piyotama (aner ikke hva er) High stakes on the vegas Noe ting til folklore NBA 2K8 Demo Burnout paradise demo conan demo Ratchet and clank ps3 Dark mist trailer Kane and lynch trailers Assassins creed trailers bowling trailers high stakes poker trailer Pyjotima trailer Uncharted wallpapers kane and lynch demo --------------------------------------- tror det var det.. Er ikke sikker på om noe av det er gammelt. Mulig det er mere, men det var det som sto på de 6 første sidene av latest. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Wohoo vi vant , men seriøst 45 spenn for 1 gh3 pack.. det er drygt. Endret 19. desember 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fins det egen PS store for norge? Trudde det bare var UK og EU som gjaldt i europa Eller er jeg på villspor, noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå