tidus2k4 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Leste i en eller annen tråd at noen hadde sendt en e-post til sony vedrørende mangel på oppdateringer av norsk ps store. Noen som vet hvor en kan gjøre dette? Hva med at vi drar igang en liten mail kampanje for dette er latterlig. Er vel 3 uker siden den sist ble oppdatert.. og dett til tross for at england har fått updates.. så det er ikke hele EU som er late nå for tiden. Jeg vil ha GH3 addons now Endret 17. desember 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Leste i en eller annen tråd at noen hadde sendt en e-post til sony vedrørende mangel på oppdateringer av norsk ps store.Noen som vet hvor en kan gjøre dette? Hva med at vi drar igang en liten mail kampanje for dette er latterlig. Jeg vil ha GH3 addons now bra insj. jeg vil også skrive til dem, jeg vil ha foo fighters pakka nå! riot! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fikk nettopp mail fra Sony, så i tilfelle noen har lyst til å minne dem på den norske PS store'n, eller generellt kjefte dm opp, here you go: Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support. For henvendelser angående Playstation produkter må du kontakte Playstation support på telefon: 81 55 09 70 (18-21) eller mail: [email protected] Skal i alle fall sende de en mail og høre hva som skjer. Fra innholdsstickytråden. Jeg sendte en mail og fikk et svadasvar om at dem skulle videresende forespørselen til SCEE eller noe slikt. Men, send/ring alle som vil. Om det ikke hjelper har vi i alle fall prøvd. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skal se om jeg får sendt inn en mail jeg også snart. Håper de bare holder igjen til julaften Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takk for info, skal få sendt en i løpet av dagen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 se til og få inn en mail adresse så skal jeg formulere meg et fint lite brev, er lat på mårgenkvisten Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke Europa felles store altså? Det synes jeg var rart. Har vi fått Everyday Shooter hit ennå? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nei. Vi har verken fått everyday Shooter eller Pain. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Okay, så mail addressen jeg skal sende til er [email protected] ? Sikkert dumt spørsmål, men kan man skrive på norsk dit, eller skal man skrive engelsk? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du må bare skrive på norsk, det har hvertfall jeg gjort tidligere og fått svar på norsk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Da var mailen sendt! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal sende en jeg også. Håper det hjelper på et eller annet vis. Sony er generelt mer fokusert på Europa enn Nintendo og MS, men når det gjelder PSN så svikter de synes jeg. Klarer ikke helt å forstå hvorfor. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 De svikter totalt når det kommer til online tjenester her.. Tror ikke det er Europa, men Norge.. Jeg sendte dem mail og spurte om dette. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har også sendt dem en epost der jeg spør hvorfor vi ikke får oppdatering av PSN Store Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 sikkert en eller annen som er sykemeldt Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg ringte Playstation Support da det var gått to uker uten norsk PS Store update, å da fikk jeg til svar at det egentlig ikke var noen separate PS Stores, og at det bare er én EU Store, hvorav den på norske kontoer faller under. Dette er jo tydeligvis feil, så han sa han skulle feilmelde problemet til Sony Entertainment Europe. Jo flere som klager, jo bedre. De får nok ræva i gir når eposten eller telefonen deres blir spammet med samme problem over og over igjen. Her er en link til mitt originale innlegg om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10070620 Telefon: 81 55 09 70 (18-21) evt. mail: [email protected] Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva med en underskriftskampanje? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 En underskriftskampanje er bra det.. men jeg tipper å sende 500 eposter hver for seg er mer effektivt enn 1 med 500 underskrifter i Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En underskriftskampanje er bra det.. men jeg tipper å sende 500 eposter hver for seg er mer effektivt enn 1 med 500 underskrifter i Du har nok riktig der ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hvis noen vil opprette en underskriftskampanje så er jeg med på den, fins flere sider som tilbyr gratis underskriftskampanjer blandt annent http://www.opprop.no/ Endret 18. desember 2007 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå