Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Orntli Coca Cola og appelsinjuice ER bedre enn FP , imo Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Eneste appelsinjuicen som er bedre enn FP sin er ferskpressa, dvs. Cevita, Tine hvit etc, og de er jo mange ganger dyrere. I budsjettklassen er FP-juicen bedre enn noe annet jeg har smakt Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Quality over quantity. Ta deg råd til kvalitetsvarer, det gjør deg lykkelig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Begrepet "lykke" er jo ganske bredt. First Price-osten er forøvrig laget på samme fabrikk som Synnøve Finden, osten har bare litt mindre fett i seg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nå kan det jo nevnes at Synnøve Finden sin ost ikke er veldig god heller, utifra min omgangskrets meninger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 FP jus'n & eplejusen er OK for prisen...... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 first price lasagne er faktisk ganske god. og så til 20 kr elns! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå kan det jo nevnes at Synnøve Finden sin ost ikke er veldig god heller, utifra min omgangskrets meninger. Men har du smakt den selv? Hvis ikke er meningene til omgangskretsen din poengløse. For alt du vet kan det jo være du nær forelsker deg i osten? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hos prior kommer hønen først, derfor har de større utgifter... Mens hos first-price kommer egget først, og da slipper de mellomleddet! (hva kom først...?) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 First price ostepopp sammen med first price brus med fruktsmak er deilig Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå kan det jo nevnes at Synnøve Finden sin ost ikke er veldig god heller, utifra min omgangskrets meninger. Men har du smakt den selv? Hvis ikke er meningene til omgangskretsen din poengløse. For alt du vet kan det jo være du nær forelsker deg i osten? Jeg har smakt den selv. Jeg burde vel strengt tatt skrevet: "Utfra meg og min omgangskrets meninger". For all del, jeg har hørt om personer som syntes den er god. Jeg har bare fått inntrykket av at flertallet ikke syntes den er det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 First price osten er ikke bra, den er tørr og smuldrer opp når du skjærer i den. Lenke til kommentar
Kartong Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Selges vel i større mengder og lages kanskje av billigere ingredienser enn kvalitetsvarene. First-Price er vel en brukelig billig løsning. Utenom colaen, smaker piss. EDIT: First Price bruker visstnok masse rare stoffer som tynner ut varene og øker vekt og mengde osv osv.. Kanskje ikke så brukelig som jeg trodde Endret 5. april 2010 av INBU 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 First price osten er ikke bra, den er tørr og smuldrer opp når du skjærer i den. Hvis du skjærer med motorsag, kanskje? Lenke til kommentar
Ra92 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har dere smakt smøreosten til FP? Den er så jævlig at man får kreft bare av å tenke på smaken! 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Innrømmer at jeg ikke har ikke lest tråden, men jeg mener å ha lest en artikkel der det stod at flere First Price-produkter ble solgt med tap som et kjipt konkurranse-triks. Mulig det er grunnen til at det later til at first price-produkter gradvis har blitt trappet ned fra hyllene. For de som ikke vet det så er både First Price og Eldorado eid av Norgesgruppen, samme firma som eier Spar, Kiwi, Bunnpris og Meny. Bunnpris har forøvrig dukket opp med et eget merke som erstatning for first price. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har dere smakt smøreosten til FP? Den er så jævlig at man får kreft bare av å tenke på smaken! Hvorfor måtte du minne med på det!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå