ajoa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal kjøpe compact flash kort, noen som vet hva portoen kommer på viss jeg kjøper på internett? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja det vet jeg, og det irriterer meg noe. Jeg hadde behov for bare ett minnekort som jeg bestilte på web. Portoen kom på kr 105,- fordi det ikke er mulig å sende i brev. Selve kortet i dette tilfelle veier 2 gram. Kanskje en liten webshop er å foretrekke, siden de kan være mer fleksible enn en stor i dette tilfelle. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 gå til webbutikken,,, klikk på at du vil kjøpe kortet... gå til handlekurven... gå til kassen og der burde det vanligvis stå. komplett og div andre tar rundt 100 kroner Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 prøv på qxl.no der så jeg 128MB for 419 kroner + 53 i frakt.... Hvis du bor i Oslo området kan jeg anbefale deg å gå til IQ-data i møllergata.... Det er i en kjeller litt forbi komplett data... De har vanligvis lik pris som komplett data men man slipper å vente i en halv time som hos komplett... kjøpte 128MB CF der for ca 2 uker siden for 395 og det får du ikke hvis du bestiller over nett og må betale frakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå