nasse222 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvordan ta bort "Spyware Terminator" fra oppstart? Jeg liker programmet og vil ha det, men jeg vil starte det selv når jeg vil, ikke at det startes automatisk ved oppstart slik som nå. Men finner ikke noe i SETTINGS hvor jeg kan slå av oppstarts-start Faktisk når jeg er inne på temaet, hvor kan jeg kontrollere hva som blir kjørt ved oppstart? Hvor får jeg listet opp og kan redigere det som blir kjørt ved oppstart? Takker for svar Nasse Endret 17. desember 2007 av nasse222 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan skrive msconfig i kjørvinduet. Derfra går du til fanearket Oppstart. Hvis Spyware Terminator har sanntidscan, så er det ikke særlig lurt å skru av programmet. Da bør det få starte opp sammen med Windows slik at det kan overvåke systemet ditt. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Takker for svar. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Er dette nødvendig ved oppstart? : JAVA PLATFORM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå