Gå til innhold

Komplett.no Demo-PC til 9K /m C2D E6750, 8800GTS, 2GB RAM - En god gamer-PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den er ikke brukt før, men mye gammel HW i den.. det Hket er gammelt og man får bedre grafikk til halve prisen i dag... og 800w psu??? overkill?? nei... jeg hadde ikke betalt den prisen for den pcen... jeg syntes du burde konfigurere en annen og så noe litt nyere hk, raskere ram og annen grafikk.. 8800GT eller nye 8800GTS 512mb slår den grafikken... til en mindre pris... jeg syntes du skal ta intel konfigurasjonsmaskinen og ordne deg en ny en der... er bare litt manko på grafikkort for tia...

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar
den er ikke brukt før, men mye gammel HW i den.. det Hket er gammelt og man får bedre grafikk til halve prisen i dag... og 800w psu??? overkill?? nei... jeg hadde ikke betalt den prisen for den pcen... jeg syntes du burde konfigurere en annen og så noe litt nyere hk, raskere ram og annen grafikk.. 8800GT eller nye 8800GTS 512mb slår den grafikken... til en mindre pris... jeg syntes du skal ta intel konfigurasjonsmaskinen og ordne deg en ny en der... er bare litt manko på grafikkort for tia...

Okei ;)

Noen som kan sette opp en grei gamer pc på komplett til 12k med skjerm ? :)

Endret av QPAD92
Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...56-78E347E2BA2E

sånn ca... disse er vanlige varer som komplett tilbyr til konfigurering...

Så ut som en meget bra pc, men jeg ville ha kostet på meg en cpu kjøler, f.eks en Zalman 9700, også ville jeg ha tatt et annet hovedkort, et som er basert på P35 chipsett. Har selv et kort basert på 650i og det blir VARMT!! Også kjenner jeg ikke til den strømforsyningen, ville kanskje gått for et mer kjent merke, Corsair sine får mye skryt.

Lenke til kommentar
Men tror du komplett kan bygge den pcen som vesleengen sendte handlekurven på,hvis jeg sender en mail til dem ? :p

Jeg sendte en mail til Komplett for ca. en uke siden om de kunne gi meg et tilbud på en PC jeg hadde plukket ut deler til ferdig bygd. Nå en uke senere sitter jeg med PC-en i signaturen. Tror jeg fikk den ferdig bygd med frakt og oppkrav til 10.003,- ca. 500,- billigere enn PC-en hadde kostet i deler.

Veldig bra service og raske svar på mail.

Kan absolutt anbefale Komplett.no.

Lenke til kommentar
Men tror du komplett kan bygge den pcen som vesleengen sendte handlekurven på,hvis jeg sender en mail til dem ? :p

Jeg sendte en mail til Komplett for ca. en uke siden om de kunne gi meg et tilbud på en PC jeg hadde plukket ut deler til ferdig bygd. Nå en uke senere sitter jeg med PC-en i signaturen. Tror jeg fikk den ferdig bygd med frakt og oppkrav til 10.003,- ca. 500,- billigere enn PC-en hadde kostet i deler.

Veldig bra service og raske svar på mail.

Kan absolutt anbefale Komplett.no.

Oi,det var jo bra service da :thumbup:

Kan du sende en hadlevog på den pcen du setee opp da ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...