Beritaron Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 EA er MS svar på spillindustrien, [...]Mener du ikke "EA er spillindustriens svar på MS"? Det ga litt mer mening ja Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 - Vil aldri lage spill til Wii Mye av suksessen til konsollen er fordi den er billig mener Epic-sjefen, men også at den har gjort gaming til noe for hele familien. Capps påpeker at Epic aldri kommer til å lage et spill til konsollen. - Nei, vi går fremover ikke bakover. Det virker mer logisk for oss å investere i neste-generasjons teknologi, forklarer Capps. dette fant jeg på digi.no. Når Epic-sjefen begynner å hakke ned på Wii og legger Linux så langt bak i skyggen er det over og ut for Epic fra meg. Spillet havner i hendene på en eller annen kompis om et par dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Byrjar også å få vonde tankar. Eg ynskja meg UT3 fordi eg ville støtte dei sida dei laga Linux-spel som køyrde utan hjelp av ekstra-lag osv. også er det jo eit godt spel. Trur ikkje eg gjev slepp på spelet, men eg tykjar det er trist Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Føler egentlig at jeg har vært mer enn tolmodig med dette selskapet nå, så for meg er det likegyldig hva som skjer, tror ikke jeg vil ha noe mer med dette selskapet å gjøre etter dette. Vet at det er få spill og at utviklere kan tøye grensene mer på dette operativsystemet enn Windows. Håper i alle fall det kommer med tanke på alle de andre Linux-gamere som har lyst til å spille spillet. Endret 22. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Bare nyskjerrig, noen som fortsatt tror dette spillet noen gang kommer til å se sitt lys på Linux? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Bare nyskjerrig, noen som fortsatt tror dette spillet noen gang kommer til å se sitt lys på Linux? Ja, jeg frykter det kommer av at MS ønsker at Xbox360-versjonen skal ut før Linux-versjonen. Svaret får vi vel i starten av juli (4. juli). Skulle det stemme så synes jeg det er rimelig råttent gjort, og jeg har for lengst mistet lysten på spillet. Får spille X3 i stedet når det kommer, eller eventuelt Half Life 2 hvis det skulle stemme at det skal komme til Linux. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes MS skal få en over kjeftn for å lage monopol på OS fronten innenfor gaming.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Har ikke hørt om de spekulasjonene tidligere, kan jo bli spennende å se. Veldig råttent gjort ja, men ser ut som om MS og Epic har knyttet bedre bånd etter at de ga ut Gears og War. Har for lengst mistet lysten på å spille det spillet selv, men jeg blir fortsatt litt irritert av å aldri få noe uttalelser på hva som skjer. Blir litt feil å skylde på MS på grunn av monopol, utviklere kan fint lage spill til flere plattformer og mange har sikkert mer enn nok penger til det ... men de gjør det vanskeligere med gaming på Linux med blandt annet DirectX. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) http://www.phoronix.com/scan.php?page=news...m&px=NjQ0Mg Epic Games Does Suppress Linux TalkPosted by Michael Larabel on April 22, 2008 Last week we shared the sad reality about Unreal Tournament 3 that it's been 5 months and there's still no Linux client. There's not even any sign that the game client will still be made available for Linux once their "legal" problems are resolved. It was mentioned in the news posting that forum moderators for Epic Games, the company behind the Unreal franchise, had been deleting posts of users who had inquired about the status of this game for Linux. There is now confirmation that they are taking such actions to suppress the UT3 Linux talk. Mentioned in the Phoronix Forums are links to screenshots showing a thread asking about the game's Linux status being removed. In addition, yours truly had tried asking for information in the Epic Forums as well. In a kind message left on the forums (the thread, unless it gets removed) I had simply asked for a Linux status update whether it be big or small. My user-name and signature were rather identifying and not inconspicuous. Six others had then chimed in by replying to this post and agreeing that they would like to hear from Epic Games on whether they will be releasing a Linux client or just jerking its customers around. Finally then, an administrator (Flak) for the Unreal Tournament forums had replied. His reply was solely a link to an UT3 FAQ thread. This thread was created in November before the game was even released in North America and prior to the UT3 Linux "legal" problems becoming known. The only mention of Linux on this FAQ thread was "We are currently working on a linux UT3 client that players will be able to use with the retail Windows version. As soon as it's available we'll announce it here." Lastly, this administrator then locked this Linux thread to prevent any further communication, even though that FAQ thread didn't answer my original question of providing an updated status. When is it going to come? The same year that's the "year of the Linux desktop"? What gives, Epic Games? For Linux gamers out there, if you're fed up in waiting you may want to check out Enemy Territory: Quake Wars. This id Software title was released in early October and just two weeks after its release was the ET:QW Linux client and even the ET:QW Linux demo. id Software has also been providing updates to this game that coincide with the Windows ET:QW updates. On the free software side, there are great games such as Nexuiz. Han var iallefall heldig, lagde en profil kun for å finne info om dette for en stund tilbake, mine ble slettet og jeg ble bannet etter et par innlegg, selv om jeg presenterte meg høflig og det var flere som postet. Det jeg skrev var noe som: "Kan vi vennliggst ha en tråd vi kan diskutere UT3 klient til Linux uten at den blir slettet? Om det allerede finnes, vennligst link til denne tråden om dere ønsker å stenge tråden. Epic sitt forum må vel være det beste stedet å finne infoemasjon om dette?" Deretter stilte jeg noen spørsmål om hvor jeg kan finne oppdateringer på nyheter angående dette og om noen hadde spekulasjoner om hvorfor vi ikke hadde fått sett noen UT 3 klient til Linux. Lagde den samme posten, men la til: "Denne posten ble faktisk slettet. Hva er det de er så redde for? Mange har kjøpt spillet og med denne behandlingen begynner folk og bli irriterte. Poster kommer til å dukke opp med gjevne mellomrom uansett, så hvorfor ikke bare la oss ha en tråd eller komme med noen uttalslser angående UT3 klient til Linux?" Gjorde til og med et søk før jeg postet (og lagde profil for den sags skyld) for å se om det var noen andre som hadde lagt en lignende tråd som ikke var stengt, men kom bare side opp og ned med stengte tråder. leste til og med som dette i flere tråder: "denne tråden kommer til å bli stengt " (og det var dem også) noen ganger med følge fra en annen bruker: "om man er heldig, min tråd slettet!" Endret 27. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Snakker om å ødelegge for seg selv. Det gode inntrykket jeg hadde av Epic har gått rett i bøtta. Dessverre er det vel pga. linux lave markedsandel såpass få brukere som klager at de ikke bryr seg nevneverdig. Kjøper egentlig ikke helt den med "legal problems". Er jo ikke som om spillet skulle bli open source, så all IP de bruker vil jo fortsatt være like hemmelig. Hvis de ikke har vært så geniale å linke med GPL-libraries da. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Bare for å komme med siste oppdatering fra Phoronix: 9 Months And Still No UT3 Linux Client Posted by Michael Larabel on August 19, 2008 http://www.phoronix.com/scan.php?page=news...m&px=NjY2Mg Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Nå er del vel egentlig snart ett års jubeleum, ikke stort som har skjedd. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Bilde av året som gikk angående Linux-klienten: Top costumer service award 2008. Tuxgames tar imot forhåndsbestillinger på Linux-utgaven. Datoen er satt til 15. februar denne måneden, men kan ikke finne noen uttalelser fra Epic eller andre kilder som kan bekrefte dette. This product is due to be released on February 15, 2009.We are giving you the opportunity to be the first to purchase it.Please bear in mind this is a predicted release date. It is based purely on estimates made by Tux Games. This date is not supplied to us by the product developer. This is NOT a confirmed release date! http://www.tuxgames.com/details.cgi?&gameref=145 Endret 7. februar 2009 av tamarin Lenke til kommentar
tensei Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror de fleste har gitt opp håpet om en linux klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå