Yankes Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg bare lurer på hvordan du setter sånn at inputten allerede er valgt før du trykker på den. Så når du kommer inn på siden der det er en inputboks så skal du slippe å trykke på boksen for å skrive. Da er det bare å skrive i den første inputboksen først og deretter bare trykke tab (hvis det er flere bokser) eller bare enter for å sende informasjonen. Noen som vet? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg vet faktisk ikke om det er den beste måten å gjøre det, men en liten bit javascript gjør dette lett. Legg inn en eventlistener på body onload med focus() på inputboksen. Eventuelt kan du i defineringen av body legge kallet direkte der i onload attributen. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) EDIT: jessda, fikk det til. Takk JohndoeMAKT! EDIT2: bare tenkte jeg skulle slenge ut det jeg fant ut hvis noen andre lurer på det samme.. <body onLoad="document.form.start.focus()"> <form name="form"> <input type="text" name="other"> <input type="text" name="start"> </form> </body> Endret 18. desember 2007 av YaNkEs Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Flott at du slenger ut løsningen Men du burde sette anførselstegn rundt attributtene dine, slik: type="text" name="other". Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 jepp, jeg gjør alltid det, men slengte bare ut det eksempelet jeg fant på nettet. men kan jo rette på det : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå