genetex Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Heisann. Hjalp akkurat pappa å bestille meg xbox 360 til meg i julegave Bestilte xbox 360 premium. Vi har flattv hjemme, og har forstått at bildet blir mye bedre på en slik tv om man har hdmi kontakt. Men nå sier kompisen min at det finnest bare hdmi kontakt på elite!? Altså, kan jeg ikke koble til hdmi kontakt til min 360 premium!? Er forvirra og frustrert nå! Endret 17. desember 2007 av genetex Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Heisann. Hjalp akkurat pappa å bestille meg xbox 360 til meg i julegave Bestilte xbox 360 premium. Vi har flattv hjemme, og har forstått at bildet blir mye bedre på en slik tv om man har hdmi kontakt. Men nå sier kompisen min at det finnest bare hdmi kontakt på elite!? Altså, kan jeg ikke koble til hdmi kontakt til min 360 premium!? Er forvirra og frustrert nå! De nyeste versjonene av Premium har også HDMI. Så vennen din tar feil... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det finnes Premium både med og uten HDMI-kontakt. Den med er som regel noe dyrere. Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi har flattv hjemme, og har forstått at bildet blir mye bedre på en slik tv om man har hdmi kontakt. Ja for de med over 100" tv kan det sikkert være kos med HDMI? Om bildet blir mye bedre tviler jeg litt på. Tørk tårene og kos deg med HD kablene som følger med Premium Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Er ikke HDMI de samme som HD kabler? Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nix. HDMI er "moderne scart". De HD kablene som følger med Premium heter komponent, og gir akkurat like fint bilde som HDMI. (HDMI overfører riktignok HD lyd også, men om man plugger HDMI rett i tv'n er det samma f hvilken type lyd kabelen kan sende, siden tv lyd= god gammeldags stereo). Endret 17. desember 2007 av freke Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nix. HDMI er "moderne scart". De HD kablene som følger med Premium heter komponent, og gir akkurat like fint bilde som HDMI. (HDMI overfører riktignok HD lyd også, men om man plugger HDMI rett i tv'n er det samma f hvilken type lyd kabelen kan sende, siden tv lyd= god gammeldags stereo). Så det er igrunn ingen fordel med HDMI kabel? Den nye 360 med HDMI heter "Pro" og ikke "Premium" Lenke til kommentar
freke Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bortsett fra muligheten til HD lyd (hvis man sitter med et 7.1 surround anlegg f.eks), færre kabler å holde styr på, og at ikke alle skjermer støtter 1080p (hvis det er et være eller ikke være for deg) over komponent; ikke store fordeler, nei. Pro, premium, whatever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå