PenttiNaumanen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Haha PepsiCo, mana inte ödet så det inte blir av en bok om er! Bilden om dig påminner mig om oss här i Pori. Vi kallas för fan av de som bor på landsbyggden omkring oss. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg skjønte ikke så mye av hva du skrev, men velkommen til forumet i hvert fall Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Herregud svensk er da så lett, nesten helt likt norsk. Skjønte hvert ord av det han skrev Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Velkommen til forumet skal du være Kan vel slenge på God jul også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Velkommen skal du være! Alltid hyggelig med nye brukere, enten de er norsk eller ikke. Nå som julen nærmer seg er det vel på sin plass med en "God jul!" også. *Moderatorhatten på* Som ny bruker kan det være lurt å sette seg inn i retningslinjene og netikette. Det er en del å lese, men frykt ikke. Man kommer langt også med vanlig folkeskikk og sunn fornuft. Til slutt vil jeg bare få ønske deg lykke til. Om du har noen spørsmål kan du sende meg eller hvem nå du vil en PM, så får du sikkert svar. Endret 18. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jag är en livlig debattör på många olika forums både i hemlandet Finland, som även annorstädes. Får jag komma med här också? Är bosatt i Pori på finska väskusten. Har en liten båt och brukar fiska till hembehov på sommartid. Är inte längre med i det egentliga arbetslivet, men publicerar en liten tidskrift vid namnet Monogrammi här hemma. Det är tolfte årgången nu nära slut och den trettonde börjar. Har också skrivit några böcker utan att blivit Nobelpristagare för den skull, haha. Aforismboken, som kom ut år 1993 såldes dock slut samma år. Ett smakprov: Intelligensen och visdomen kan komma så långt ifrån varandra att man behöver en massa förnuft för att foga samman de igen. Tja, vad skall jag annat säga om mig själv? Det är nämligen så att jag har nästan överdrivit redan nu. Hälsningar till alla här på tråden Pena från Pori Oversatt: Jeg er en aktiv debattør på mange ulike forum både i Finland og andre land. Får jeg bli med her også? Er bosatt i Pori på finske vestkysten, Har en liten båt og bruker å fiske til eget bruk på sommeren. Jeg er ikke i fast arbeid lengre men publiserer en liten tidssrift ved navn Monogrammi her hjemme. Det er tolvte årgangen nå, snart den trettende. Har også skrevet noen bøker selv om jeg ikke ble Nobelpris vinner. Aforismboken som kom ut i 1993 og ble utsolgt samme år. En smaksprøve: Intelligensen og visdommen kan skli så lang fra hverandre at man trenger god fornuft for å sette de sammen igjen. Tja, hva mer skal jeg fortelle om meg selv, nesten så jeg har overdrevet allerede. Hilser til alle i tråden Pena fra Pori Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg ser arvorlig talt ikke problemet med å lese svensk. Hvor vanskelig kan det være? De fleste ordene er jo nært beslektet våre norske ord. Og om de ikke er det greier man sannsynligvis å forstå ordet ut fra kontekst. Det er jo ikke værre enn å lese og forstå nynorsk. Men så virker det jo som om halvparten av dagens ungdom ikke greier å lese nynorsk heller da. :\ Endret 18. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan ikke dy meg! Perkele! Hiuksille ja koko vartalolle! Velkommen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takk til WD40 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Velkommen til forumet, du kommer uten tvil til å finne noe her som du vil diskutere, og jeg regner med at de fleste forstår svensk, så det går nok bra. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hi Mieluinen jotta foorumi. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) har du sett "the dudesons"? Satanaa perkele! betyr vel noe sånt som bestefaren til satan eller noe sånt. Endret 18. desember 2007 av storken Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tervetullut, far min er fra Pori, jeg har vert der på ferie over 5 ganger! EDIT: Fakta om Pori for de som lurer Endret 18. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Søsterby med nabokommunen min jo, Porsgrunn. ^_^ Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Terve. Velkommen til forumet. OT: Hvor blir det av Jarmo? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Får vell ønske deg velkommen jeg også Endret 18. desember 2007 av Mevon Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Velkommen til forumet! Gøy å se folk som ikke bare er norske og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Joku tiili kirjoitti sinulle viestin ja hyppäsi ikkunastasi sisään. - Tässä lukee että kuolen tänään keskipäivällä. Velkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå