bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei! Jeg har den (elendige) adslen til telenor med max 1 gb i måneden, så jeg lurte på hvor mye båndbredde spill bruker når jeg spiller? F.eks CS, Age of empires 2 ++ takk for alle svar Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er vel ikke annet og gjøre en og laste ned Du-meter http://www.dumeter.com/download.php og se hvor mye du bruker! Lenke til kommentar
m`K Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Et spill bruker som regel 128kB/sec begge veier. Men jo mere båndbredde du har jo bedre ping får du, iaff om du oppgraderer f.eks til 1024/256, da du får mere ut hastighet Lenke til kommentar
perry Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Et spill bruker som regel 128kB/sec begge veier.Men jo mere båndbredde du har jo bedre ping får du, iaff om du oppgraderer f.eks til 1024/256, da du får mere ut hastighet Tviler på at et spill bruker 128 kilobytes/sec CS bruker rundt 32 kbit/s begge veier. AOE 2 vet jeg ikke, men sikkert litt mindre. Mer båndbredde betyr ikke bedre ping. Så lenge du har nok båndbredde så er det andre faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg kan sitte på cs i en halvtime og bruke 0,1 %, men sitte på forumet i en halvtime, da går det for 0.5 % hmm, kansje det er avatarene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå