Tim Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg og noen venner prøver å spille dette spillet som er ganske morro. Problemet er at vi sloss og sloss i uendeligheten. Hvordan kan man vinne? Vi kveler hverandre, men så bare glipper man taket. Kan noen gi meg tips om hvordan man faktisk spiller dette spillet? MVH Tim Lenke til kommentar
danibor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 har du aldri sett eller spillt wrestlin før?kanskje ikke så rart men du må pine de altså få de ned i bakken og holde skuldrene nede i 3 sekunder.Dette gjør du med og ta angreps analogen ned når du står over fienden Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Men kampen ender ikke når jeg har greid å holde han fast i 3 sek. Hvertfall ikke når vi spiller 4 stk. Syntes det er dårlig at det ikke er noen tutorial.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er fordi Smackdown er et realt møkkaspill Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det er jo morsomt innimellom. Dersom de hadde fikset på alle de teite tingene kunne det jo blitt helt fantastisk! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er jo morsomt innimellom. Dersom de hadde fikset på alle de teite tingene kunne det jo blitt helt fantastisk! da kunne de like så gjerne laget et nytt spill. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Haha litt tragisk å dra inn hvor vidt det er et dårlig spill når han spør om hvordan man vinner..... Som sagt tidligere i tråden så bruker du høyre stikke nedover for å få PINFALL på en.. altså 3 sek count.. Men finns veldig mange moduser med forskjellige måter å vinne på da.. Noen må du feks ta KO.. Andre kan være å få tak i en koffert.. Pin outs etc.. Ut av ringen.. Førstemann ut av buret etc etc etc... hehe.. Gå ned fra canvas'n å plukk opp ting som ligger under stage'n.. det hjælper endel Pass på DQ.. God jul folkens Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høyre analogstick ned, når en ligger på bakken. Syns dette spillet er ganske kult jeg, i alle fall i MP. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg og noen venner prøver å spille dette spillet som er ganske morro. Problemet er at vi sloss og sloss i uendeligheten. Hvordan kan man vinne? Vi kveler hverandre, men så bare glipper man taket. Kan noen gi meg tips om hvordan man faktisk spiller dette spillet? MVH Tim Hvis du hadde lest kontrollene som følger med i eska hadde du visst ossen kontrollene var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå