Gå til innhold

Smackdown RAW Xbox360 hvordan avslutte kampen?

Tim

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner prøver å spille dette spillet som er ganske morro. Problemet er at vi sloss og sloss i uendeligheten. Hvordan kan man vinne? Vi kveler hverandre, men så bare glipper man taket. Kan noen gi meg tips om hvordan man faktisk spiller dette spillet?

MVH

Tim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha litt tragisk å dra inn hvor vidt det er et dårlig spill når han spør om hvordan man vinner..... :p

Som sagt tidligere i tråden så bruker du høyre stikke nedover for å få PINFALL på en.. altså 3 sek count.. Men finns veldig mange moduser med forskjellige måter å vinne på da.. Noen må du feks ta KO.. Andre kan være å få tak i en koffert.. Pin outs etc.. Ut av ringen.. Førstemann ut av buret etc etc etc... hehe.. Gå ned fra canvas'n å plukk opp ting som ligger under stage'n.. det hjælper endel ;) Pass på DQ.. God jul folkens

Lenke til kommentar
Jeg og noen venner prøver å spille dette spillet som er ganske morro. Problemet er at vi sloss og sloss i uendeligheten. Hvordan kan man vinne? Vi kveler hverandre, men så bare glipper man taket. Kan noen gi meg tips om hvordan man faktisk spiller dette spillet?

MVH

Tim

Hvis du hadde lest kontrollene som følger med i eska hadde du visst ossen kontrollene var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...