Gå til innhold

Kommer Jak and Daxter's Lost Frontier i 2008?

Triiiip

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Samle så og så mye ditt(stjerner) eller datt(power-cells), får så å få tilgang til nye områder. Men bevares, spillene er jo veldig forskjellige utenom det da.

Å kalle spill kopier ut i fra at de har en del samling av ulike dingser blir helt jo helt feil.

Er skikkelig fan av Jak og Daxter spilla, men Jak X kan jeg styre meg for. Hater rett og slett Jak X. Det handlet alt for mye om flaks og for lite om "mad skillz". Du kunne kjøre perfekt og komme på samme plassering som om du kjørte helt rævva.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes ikke Jak and Daxter er en kopi av Mario. Selvom begge seriene er plattform spill betyr det ikke at de er "kopier" av hverandre :)

Begge seriene er utrolig geniale! Jak and Daxter (det første spillet til PS2) og Super Mario 64 er kanskje de beste spillene noen gang laget etter min mening. Er bare så utrolig tragisk at jeg ikke har PS2 og noen av Jak spillene på konsollen. Har derimot Daxter på PSP som var noe skuffende. Håper at PS3 40 GB blir bakoverkompatiebel eller at Jak and Daxter Lost Frotiers snart kommer.

Nok om det. Har et spørsmål. Var det ikke slik at det IKKE var Naugty Dog som utviklet de siste Jak spillene i serien? Trodde hvertfall det var et annet firma jeg. Er det ikke derfor en mulighet for at vi ser et nytt Jak and Daxter spill utviklet av et annet firma enn Naugthy Dog?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Nok om det. Har et spørsmål. Var det ikke slik at det IKKE var Naugty Dog som utviklet de siste Jak spillene i serien? Trodde hvertfall det var et annet firma jeg. Er det ikke derfor en mulighet for at vi ser et nytt Jak and Daxter spill utviklet av et annet firma enn Naugthy Dog?

Feil, feil og atter feil. Naughty Dog har laget samtlige 4 Jak-spill. Og nei, Naughty Dog går nok ikke med på at noen andre skal utnytte gullgutten deres, Jak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe, ja :)

Tok fram Daxter spillet mitt til PSP og det er jo utviklet av "Ready at Dawn Studios" eller noe sånt. Sto de bak utviklingen av de gamle Jak spillene sammen med Naugthy Dog da eller? Eller fikk de lov til å utvikle Jak spill til PSP alene? Er det umulig at de bringer med seg et Jak and Daxter spill til PS3 også? :)

Lenke til kommentar
Hehe, ja :)

Tok fram Daxter spillet mitt til PSP og det er jo utviklet av "Ready at Dawn Studios" eller noe sånt. Sto de bak utviklingen av de gamle Jak spillene sammen med Naugthy Dog da eller? Eller fikk de lov til å utvikle Jak spill til PSP alene? Er det umulig at de bringer med seg et Jak and Daxter spill til PS3 også? :)

"Ready at Dawn studios" er et studio som er laget av mange av de som var med å utvikle de orginale spillene i Noughty Dog, de bare laget et eget selskap. Siden de kjente en del av de som jobbet i noughty dog, så var det naturlig for dem at deres første spill ble oppfølger til noe de hadde jobbet med tidligere. Så de fikk låne lisensen av Noughty Dog, og jobbet med litt samarbeid fra noughty dog og laget Daxter.

Men hvis det kommer et PS3 Jak spill så blir nok det laget av Noughty Dog.

Lenke til kommentar

OK.

Men hvor er det vi egentlig har navnet "Jak and Daxters` Lost Frontiers" fra? Alle snakker liksom om Lost Frontiers, men Naugthy Dog har vel ikke sagt at Lost Frontiers vil bli navnet på et fremtidig Jak spill? Er det bare et slags "kodenavn" ..? Eller bare noe noen fant på? Om du ser på IGN, GameSpot osv .. ser du jo at de nevner Lost Fronier som navnet?

Lenke til kommentar
OK.

Men hvor er det vi egentlig har navnet "Jak and Daxters` Lost Frontiers" fra? Alle snakker liksom om Lost Frontiers, men Naugthy Dog har vel ikke sagt at Lost Frontiers vil bli navnet på et fremtidig Jak spill? Er det bare et slags "kodenavn" ..? Eller bare noe noen fant på? Om du ser på IGN, GameSpot osv .. ser du jo at de nevner Lost Fronier som navnet?

Les dette her så skjønner du sammenhengen. Navnet er registrert, men det begynner å bli en stund siden.

Lenke til kommentar
OK.

Les dette her så skjønner du sammenhengen. Navnet er registrert, men det begynner å bli en stund siden.

Ah, selvfølgelig. Husker jeg leste om det nå. Hadde vært fett om vi fikk vite noe mer om Naugthy Dog sine planer på GDC. Vi vet vel at de jobber på Uncharted 2, men at de også har lyst til å begynne på et nytt Jak spill snart?

Håper de følger et lignende mønster som dette:

Jak and Daxter

Uncharted

Jak and Daxter

Uncharted 2

....

Ja dere skjønner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...