Triiiip Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) "In terms of exclusivity Sony has quite the impressive lineup. The game leading the charge is, of course, Metal Gear Solid 4, which seems to have carried the PS3’s on its shoulders since it was unveiled. Like Ninja Gaiden, The MGS brand is better known for its excellence and not for its system selling abilities. The fourth installment could change that all; many on-the-fence gamers, like myself, are willing to use MGS4 as an excuse to finally buy a PS3. It has a lot to live up to and so far its looks to be doing just that, but we can only truly find out once the second quarter of 2008 comes about. Killzone 2 has wowed many with its stellar graphics and could very well become Sony’s answer to Halo, although not a ‘Halo Killer’. The PS3 needs that talismanic shooter and Killzone could be right for the job. Gran Turismo, the most prestigious of racers, will hopefully grace the system with its fifth installment by the end of the year; a huge advantage. Final Fantasy XIII will certainly open the lock to Japan’s heart and put Sony back on the map in the east. Honorable mentions include Tekken 6, SOCOM, and possibly a new Jak & Daxter." kilde: http://n4g.com/gaming/News-93370.aspx Har egentlig ikke hørt noe om et nytt Jak and Daxter spill. Har bare lest dette: http://ps3.ign.com/articles/703/703991p1.html Men Naughty Dog skal vel fortsette på Uncharted serien? Endret 17. desember 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) De har iaf ikke starta på det enda. ND har tidligere uttalt at de vurderer oppfølgere i begge seriene. Endret 17. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Mhm, men tror da Uncharted serien kommer først. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror de kjører insomniac stil.. Resistance Ratchet and clank Tod Resistance 2 Uncharted Jak and daxter Uncharted 2 jeg håper ihvertfall på det sånn! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De skjønner vel at veldig mange venter på Jak and Daxter så det å ikke lage en oppfølger nå hadde vært veldig idiotisk, spessielt når de har fått mange gode omtaler fra Uncharted så burde de ri på bølgen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De skjønner vel at veldig mange venter på Jak and Daxter så det å ikke lage en oppfølger nå hadde vært veldig idiotisk, spessielt når de har fått mange gode omtaler fra Uncharted så burde de ri på bølgen. Ja, de vil nok tjene på å ikke stresse med en oppfølger til Uncharted med en gang. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Utfra en mengde intervjuer med ND-folka jeg har lest, ser det ut for at det blir JakeyBoy. Er jo skummelt, siden historien ble avsluttet på en bra måte, på tross av at dem prakka på oss Jak X senere. Gleder meg uansett ekstremt til eventuelt nytt Jak-spill med "pixar-grafikk" og enorme, levende verdener. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 OMFG, vil ha nytt Jak n' daxter spill. Tre'rn var føkkings konge, litt synd at det kom et bil spill den katogorien. Håper Jak 4 vil bli konge! *thumbs up* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jak X var et veldig bra spill. God musikk og et action fylt spill Jeg ser fram til et nytt Jak and Daxter spill. Er en stor fan av serien og håper at Naughty Dog lager et til. Ville vært fint å sett dette spillet på PS3. Bare se for dere ørken kjøring med sand og vind overalt, vakre omgivelser og et ba gameplay. Jeg tror at Naughty Dog kan lage enda et bra spill. De har ikke laget et eneste dårlig spill som jeg har hørt om, ikke at det er så mange akkurat. Crash Bandicoot, Jak and Daxter og Uncharted. Endret 19. desember 2007 av Luchy Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Håper veldig veldig på et nytt Jak & Daxter spill, og håper de lager et i samme stil som det første J&D. Likte også veldig godt JAK II og JAK III, men det første var noe helt eget! Trodde Jak and Daxter Lost Frontier skulle bli noe onlinedritt, men det stemmer kanskje ikke?!?!?! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) For det første, ND lager ikke dritt, enten det er online eller offline. For det andre, det originale J&D:tpl var som kjent en blåkopi av Mario 64. Med Jak 2 ble plattformgenren revolusjonert, praktisk talt. Det var slutt på samle så mye ditt og så mye datt for å åpne opp nye områder. Istedet var det historien og karakterene som drev spillet fremover. Dessverre var spillet plaget av svært høy og lite dynamisk vanskelighetsgrad. Jak 3 bygde videre på Jak 2 konseptet og kom med en enklere, mer dynamisk vanskelighetsgrad. For det tredje, Jak X er et racingspill uten noe særlig dybde. Det funker såvidt å spille gjennom historiemodusen før man blir lei. Og nei, spillet er ikke i nærheten av de andre spillene i serien når det kommer til kvalitet, men har en brukbar flerspillerdel(men har som sagt ingen dybde, det er flaks som avgjør utfallet av kampene). Endret 19. desember 2007 av theMar Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Enig, Jak 2 var et utrolig vanskelig spill mot slutten. Men likte 3ern aller best. Utrolig spennende akkurat det spillet, selv om 1ern også var utrolig heftig. Jak and Daxter's Lost Frontier kommer nok ikke før i 2009/2010 tipper jeg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Samme hva de kaller det, kommer nok ut før jul 2008 kan jeg tenke meg. De tweaker litt på Uncharted-motoren og bruker den på J&D, tar nok ikke flere år. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ah, elsker Jak and Daxter Har så utrolig gode minner fra serien. Dessverre hadde jeg aldri noen PS2, så fikk aldri spillene selv. PS3 40GB kan jo ikke kjøre PS2 spill heller, trist Håper ekstremt på et nytt Jak and Daxter spill. Er Uncharted og R&C gode titler i mellomtiden? Minner Uncharted på noen måte om Jak and Daxter? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ratchet and Clank er et utrolig bra spill noe jeg annbefaler deg å prøve ut. Uncharted er ikke samme sjanger som Jak and Daxter. Sett sammen Gears of war og Tomb Raider, så har du uncharted o ja, det annbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For det første, ND lager ikke dritt, enten det er online eller offline. For det andre, det originale J&D:tpl var som kjent en blåkopi av Mario 64. Med Jak 2 ble plattformgenren revolusjonert, praktisk talt. Det var slutt på samle så mye ditt og så mye datt for å åpne opp nye områder. Istedet var det historien og karakterene som drev spillet fremover. Dessverre var spillet plaget av svært høy og lite dynamisk vanskelighetsgrad. Jak 3 bygde videre på Jak 2 konseptet og kom med en enklere, mer dynamisk vanskelighetsgrad. For det tredje, Jak X er et racingspill uten noe særlig dybde. Det funker såvidt å spille gjennom historiemodusen før man blir lei. Og nei, spillet er ikke i nærheten av de andre spillene i serien når det kommer til kvalitet, men har en brukbar flerspillerdel(men har som sagt ingen dybde, det er flaks som avgjør utfallet av kampene). Hvis Jak & Daxter var en blåkopi av Mario 64, så er i hvertfall Jak 2 en wannabe-blåkopi av GTA! Syns heller de kunne fortsatt å lage Jak-spillene sånn som det første var. Det er i mine øyne et av de aller beste plattformspillene noensinne!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det første Jak spillet var fantastisk Ingen mulighet for at det kommer ut som nedlastbart spill på PSN en gang i tiden? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For det første, ND lager ikke dritt, enten det er online eller offline. For det andre, det originale J&D:tpl var som kjent en blåkopi av Mario 64. Med Jak 2 ble plattformgenren revolusjonert, praktisk talt. Det var slutt på samle så mye ditt og så mye datt for å åpne opp nye områder. Istedet var det historien og karakterene som drev spillet fremover. Dessverre var spillet plaget av svært høy og lite dynamisk vanskelighetsgrad. Jak 3 bygde videre på Jak 2 konseptet og kom med en enklere, mer dynamisk vanskelighetsgrad. For det tredje, Jak X er et racingspill uten noe særlig dybde. Det funker såvidt å spille gjennom historiemodusen før man blir lei. Og nei, spillet er ikke i nærheten av de andre spillene i serien når det kommer til kvalitet, men har en brukbar flerspillerdel(men har som sagt ingen dybde, det er flaks som avgjør utfallet av kampene). Hvis Jak & Daxter var en blåkopi av Mario 64, så er i hvertfall Jak 2 en wannabe-blåkopi av GTA! Syns heller de kunne fortsatt å lage Jak-spillene sånn som det første var. Det er i mine øyne et av de aller beste plattformspillene noensinne!! Det låner mye fra GTA, men det blir å ta hardt å si at det kopierer GTA. GTA har mye mer omfattende byer, men så foregår også alle oppdragene inni byene, mens i Jak2 foregår flesteparten av oppdragene utenfor byportene. Og jeg er seriøst glad for at de ikke lot serien stagnere og fokuserte på litt nyskapning. Mario 64- formelen blir ganske utslitende etterhvert. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er fundamentalt uenig i at det første Jak & Daxter er blåkopi av Mario 64. Begge er to av yndlingsspillene mine, og jeg syns de har veldig forskjellig gameplay, historie og utseende, plattformsjangeren tatt i betraktning. For meg var det første Jak & Daxter et skikkelig friskt pust, og et av få spill som har fått meg til å droppe ut av livet ellers for å spille gjennom det. Men for all del, de to neste var fantastiske, og tok hele tiden et steg videre, uten å gulpe opp det samme en gang til som mange andre spillserier gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå