Svennien Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 vist jeg hadde bestilt røyk fra denne siden http://www.shop-smoke.com/default.aspx , hadde det jeg fått den kartongen jeg bestilte til under 100 lappen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Spør dem, send mail til dem. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Spør dem, send mail til dem. Så enkelt er det. alså, bor du i amerika eller hvor i verden dette hører til, så vet de det, men de vet ikke regler og lover i norge... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror nok det blir stoppa i tolla og du blir avkrevd vanlige tobakksavgifter gitt. Er i hvertfall det som skjedde emd en jeg kjenner som bestillte snus over nettet Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Tror nok det blir stoppa i tolla og du blir avkrevd vanlige tobakksavgifter gitt. Er i hvertfall det som skjedde emd en jeg kjenner som bestillte snus over nettet ja hvor mye dreier dette seg om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det aner jeg ikke, men for han jeg kjenner så var det såpass mye at det ikke lønte seg å hente ut pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå