Korpmettaren Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Når jeg starter PC-en så kommer velomstsiden opp og jeg velger adminbrukeren. Så lagde jeg med en gjestebruker uten passord, og når jeg skrur på PC-en igjen, så logger den seg rett på gjestekontoen uten at jeg får velge. Når jeg da logger av for å bytte bruker, så vises ikke adminkontoen. Finner den ikke. Mvh Kim Endret 18. desember 2007 av conzeed Lenke til kommentar
maheath Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 XP? Hvis du trykker to ganger på Alt+Ctrl+Delete der i påloggingsvinduet så skal du få kunne skrive inn bruker "Administrator" og logge på... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Det er xp ja. Da skal jeg prøve det. Jeg fant til slutt alt jeg hadde i den kontoen i en mappe på Documents and Settings da.. Alt som lå på skrivebordet og alt. En annen ting jeg fant ut var at denne gjestekontoen også er admin. Kan bare ikke skjønne hvor den er blitt av. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Administrator forsvinner fra XP i det øyeblikket man lager en bruker til med administratorrettigheter. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det jeg har funnet ut er at jeg må slette den andre med administratorrettighet, men det klarer jeg ikke. Finner ikke ut hvordan det gjøres. Klarer ikke bytte den over til begrenset heller. mer hjelp takk. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Når du er logget inn på Administrator, så kan du høyreklikke på "Min Datamaskin". Velg Behandle i menyen, og gå til "lokale brukere og grupper" i datamaskinbehandlinga, som kommer opp. Gå inn i mappen brukere, og slett den kontoen du vil slette der. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takker! Nå ble jeg lettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå