Eriqo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hei! Rock Band er noe helt fantastisk som ikke kommer til Norge før 1.kvartal av 2008. Jeg tror nesten ikke jeg kan vente så lenge. http://www.rockbandstore.com/detail.php?p=...e_game_and_gear 170$ Ca 900 kr eller noe.. Hvor mye ca vil denne store herligheten koste i frakt? Noen som vet? Innlegg nr 100 Endret 17. desember 2007 av Eriqo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 masse annet som må legges op også, toll, frakt, 25% osv.. blir dyrere en det smaker.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det der er PS3-versjonen. Den har ikke noe i Microsoft-delen av forumet å gjøre. Om du vurderer 360-versjonen så er ikke den sonefri såvidt meg bekjent. Så du må nok vente gitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://www.rockbandstore.com/detail.php?p=...e_game_and_gear Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det der er PS3-versjonen. Den har ikke noe i Microsoft-delen av forumet å gjøre. Om du vurderer 360-versjonen så er ikke den sonefri såvidt meg bekjent. Så du må nok vente gitt. Ja, jeg mente 360 Versjonen Husker smått at jeg så den på en sonefri-liste, men kanskje tar feil.. :S Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Rock Band til 360 er dessverre ikke sonefritt. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bytte region på 360? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 kan man ikke bare kjøpe spillet og trommene? Er ikke interessert i enda en gitar. Og i alle fall ikke interessert i mikrofonen. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 pakka er med spill,gitar og trommer. har ikke sett noen andre pakker. Man kan dog kjøpe spillet for seg selv. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 pakka er med spill,gitar og trommer. har ikke sett noen andre pakker.Man kan dog kjøpe spillet for seg selv. argh. jeg vil ha DRUMS, men nekter å betale 2000 spenn for det. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg vil "bare" ha Guitar og Drums.. Ikke den hersens micken.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ang. Rock Band.. På Tothegame.com står det Q1 2008. (altså 1.kvartal av 2008) Men leste på CDON.com (tror jeg det var) at det slippes 5. februar. Kan dette stemme? Glem det... jeg fant det.. 6.Mars kommer det Da kan jeg ønske meg det til Bursdag Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rock Band er ikke kommet i PAL enda, vil jeg tro, hvis dere ser på lista her: http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ USA utgaven fungerer hvertfall ikke på PAL. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er dette den nye avanserte versjonen av Guitar Hero? Eller en blanding av GH og Singstar pluss en tromme hero? Hvor store er de trommene da? Kan jo umulig være rare greiene? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er dette den nye avanserte versjonen av Guitar Hero? Eller en blanding av GH og Singstar pluss en tromme hero? Hvor store er de trommene da? Kan jo umulig være rare greiene? OMG, greier du ikke å bruke google.com eller youtube.com eller? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Er dette den nye avanserte versjonen av Guitar Hero? Eller en blanding av GH og Singstar pluss en tromme hero? Hvor store er de trommene da? Kan jo umulig være rare greiene? OMG, greier du ikke å bruke google.com eller youtube.com eller? Ser så helvettes fett ut at jeg snart dør her hjemme i kalde Norge... I WANT THAT SHIT!! ROCK BAND SER CRAZY BANANA UUT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå