Megnus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvor lenge varer en Marilyn Manson konsert? Konserten i morra starter halv 7 elns. Rekker i alle fall fint å ta buss opp dit fra kristiansand. Men hvor lenge varer den? Siste tog og buss hjem går kl 22.47 Please. Svar fort. Hadde hjulpet veldig ^^ Endret 17. desember 2007 av Megnus Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tviler på at den varer 3 og en halv time.. De færreste konserter gjør det. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hmm. Er det langt å løpe fra spektrum til Oslo S? Regner jo med det blir lang kø og sånn ut fra spektrum også :/ Min første konsert, og tur til Oslo alene Lenke til kommentar
krize Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du må ha god tid.. konserter som regel alltid forsinket osv.... Er ikke mange konserter som begynner på tiden gitt, og denne planen din høres stress ut, følge med på klokka hele tiden osv.. Men lykke til. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 hmm. bare droppe å reise hjem da ? =P sove på gata xD Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hmm. bare droppe å reise hjem da ? =P sove på gata xD Eller eventuelt ta buss eller taxi Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 går ikke buss. Og Taxi fra Oslo til Kristiansand? Hadde jeg bare vært milliardær så xD Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du kan rekke hele konserten og det toget, men jeg tviler. Det er alltid forsinkelser, det er oppvarming osv. Og selve konserten varer som regel mellom halvannen og to timer. Du har vel tre valg da: 1) Ta det toget og heller gå før konserten slutter om det blir nødvendig. 2) Ta inn på hotell. 3) Ta det tidligste flyet hjem om morgenen og så "overnatte" på flyplassen. Det har jeg selv gjort noen ganger, og det funker bra det. Slipper dyre hotellkostnader hvert fall. Det tar for øvrig ca. 3 minutter fra Spektrum til Oslo S, så det er ikke langt. Endret 18. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tipper han rakk det jeg. Hender de holder igjen sistetoget litt etter store konserter, og spektrum avslutter ofte rundt 23. EDIT: men jeg ser ikke helt den der "alle konserter pleier å være forsinket". Altså, når det står 19.00 på billettene innebærer det at dørene åpner kl 19.00. Det betyr at konserten ikke er beregnet å starte før 20.00, tidligst. Endret 19. desember 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er vel bare å dra tidligere om han må rekke toget. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jo, det er fullt mulig, men man mister en god del av poenget ved konserten da. De såkalt "beste" sangene pleier jo å komme til slutt, og om man må droppe 2-3-4 sanger, kanskje til og med yndlingssangen din, så kunne man jo neeesten bare latt være å dra. Men jeg har gjort det til en vane når jeg er på konsert i Oslo og skal hjem dagen etter, at jeg heller tar det tidligste flyet hjem og overnatter bare på Gardermoen. Kommer du tidlig nok slipper du gjennom sikkerhetskontrollen og kan gå til gatene, der det knapt er noen personer, så da kan man eventuelt legge seg der og sove en stund om nødvendig. Deilig nok det, og best av alt: gratis overnatting. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Rakk ikke toget. Fikk refundert bilettene bare noen minutter før konserten startet (og den startet bare litt før toget gikk nesten. Så forsinkelse var det vel nok av ) Ble til at man fannt seg en kafe man satt og spiste på hele natta til kl 6. Da tok man buss hjem Er trøtt nå. Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rakk ikke toget. Fikk refundert bilettene bare noen minutter før konserten startet (og den startet bare litt før toget gikk nesten. Så forsinkelse var det vel nok av ) Ble til at man fannt seg en kafe man satt og spiste på hele natta til kl 6. Da tok man buss hjem Er trøtt nå. Det samma gjorde jeg, og en del andre jeg var med. Kanskje vi satt på samma plass? En sånn kafé med mest gatekjøkkenmat? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hva skjer med hotell, da? Perminalen f. eks, koster vel 2-300,- natten (inkludert frokost og hele pakken) og ligger 5 minutter fra Spektrum. Flittig brukt når jeg er i Oslo på konserter, i hvert fall Endret 27. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Rakk ikke toget. Fikk refundert bilettene bare noen minutter før konserten startet (og den startet bare litt før toget gikk nesten. Så forsinkelse var det vel nok av ) Ble til at man fannt seg en kafe man satt og spiste på hele natta til kl 6. Da tok man buss hjem Er trøtt nå. Det samma gjorde jeg, og en del andre jeg var med. Kanskje vi satt på samma plass? En sånn kafé med mest gatekjøkkenmat? Var du eneste gutten i en flokk med jenter elns? xD Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jepp. Har ingen _kamerater_ som liker Manson. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hehe. Kult da xD Var så syyykt trøtt den natta xD holdt på å sovne hele tiden på den kafeen. Hadde stressa sykt da. Var dere vi gikk inn på hoteller og spurte om vi kunne sitte i resepsjonen med, sannt? xD Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jepp, det var det. Syns dom kunne ha sluppet oss inn, men det var sikkert like greit å være på den kafeén. Hehe, jeg var overtrøtt, jeg. Og dro på skola etterpå! xD Godt det var juleferie etter det. Sov vel ca. et døgn når jeg kom hjem igjen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Vi dro også på skolen etterpå xD Da var det deilig å sove ja ! haha. Konsert er gøy xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå