Gå til innhold

Hvor lenge varer en vanlig (Marilyn Manson) konsert?

Megnus

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer en Marilyn Manson konsert?

Konserten i morra starter halv 7 elns. Rekker i alle fall fint å ta buss opp dit fra kristiansand.

Men hvor lenge varer den? Siste tog og buss hjem går kl 22.47 :ermm:

Please. Svar fort. Hadde hjulpet veldig ^^

Endret av Megnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan rekke hele konserten og det toget, men jeg tviler. Det er alltid forsinkelser, det er oppvarming osv. Og selve konserten varer som regel mellom halvannen og to timer. Du har vel tre valg da:

1) Ta det toget og heller gå før konserten slutter om det blir nødvendig.

2) Ta inn på hotell.

3) Ta det tidligste flyet hjem om morgenen og så "overnatte" på flyplassen. Det har jeg selv gjort noen ganger, og det funker bra det. Slipper dyre hotellkostnader hvert fall. :p

Det tar for øvrig ca. 3 minutter fra Spektrum til Oslo S, så det er ikke langt.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Tipper han rakk det jeg. Hender de holder igjen sistetoget litt etter store konserter, og spektrum avslutter ofte rundt 23.

EDIT: men jeg ser ikke helt den der "alle konserter pleier å være forsinket". Altså, når det står 19.00 på billettene innebærer det at dørene åpner kl 19.00. Det betyr at konserten ikke er beregnet å starte før 20.00, tidligst.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Jo, det er fullt mulig, men man mister en god del av poenget ved konserten da. De såkalt "beste" sangene pleier jo å komme til slutt, og om man må droppe 2-3-4 sanger, kanskje til og med yndlingssangen din, så kunne man jo neeesten bare latt være å dra. Men jeg har gjort det til en vane når jeg er på konsert i Oslo og skal hjem dagen etter, at jeg heller tar det tidligste flyet hjem og overnatter bare på Gardermoen. Kommer du tidlig nok slipper du gjennom sikkerhetskontrollen og kan gå til gatene, der det knapt er noen personer, så da kan man eventuelt legge seg der og sove en stund om nødvendig. Deilig nok det, og best av alt: gratis overnatting. :D

Lenke til kommentar

Rakk ikke toget. Fikk refundert bilettene bare noen minutter før konserten startet (og den startet bare litt før toget gikk nesten. Så forsinkelse var det vel nok av :p)

Ble til at man fannt seg en kafe man satt og spiste på hele natta til kl 6. Da tok man buss hjem :p Er trøtt nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Rakk ikke toget. Fikk refundert bilettene bare noen minutter før konserten startet (og den startet bare litt før toget gikk nesten. Så forsinkelse var det vel nok av :p)

Ble til at man fannt seg en kafe man satt og spiste på hele natta til kl 6. Da tok man buss hjem :p Er trøtt nå.

Det samma gjorde jeg, og en del andre jeg var med. Kanskje vi satt på samma plass? En sånn kafé med mest gatekjøkkenmat? :thumbup:

Lenke til kommentar

Det samma gjorde jeg, og en del andre jeg var med. Kanskje vi satt på samma plass? En sånn kafé med mest gatekjøkkenmat? :thumbup:

Var du eneste gutten i en flokk med jenter elns? xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...