TanglewoodD Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, du må bare ha av clutchdekslet. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) takker for svar Er det ikke slik at på de fleste motorer så må man kløyve motoren for å bytte kickaksling? Endret 18. desember 2007 av tempozzz Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 takker for svar Er det ikke slik at på de fleste motorer så må man kløyve motoren for å bytte kickaksling? Trenger ikke det på am6, ikke derbi heller tror jeg Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gjor nettopp dette selv, Du tar av dekselet, ha noe under pga det drypper mye olje , Før du tar ut den gamle kickakslingen , se hvordan alt står inni sånn du ikke setter den nye feil på , når du har skifta så ikke ta på dekselet med en gang , ta på kicken og kjekk om alt funker som det skal. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Gjor nettopp dette selv, Du tar av dekselet, ha noe under pga det drypper mye olje , Før du tar ut den gamle kickakslingen , se hvordan alt står inni sånn du ikke setter den nye feil på , når du har skifta så ikke ta på dekselet med en gang , ta på kicken og kjekk om alt funker som det skal. oki, hvor kjøpte du den nye kickakslingen fant du den billig noen plass? ser at de har kickaksling på mc-deler men den kostet sånn ca 750 kr, men men det er vell bare å kjøpe kopien dem har til 250kr Endret 20. desember 2007 av tempozzz Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kjøpte uorginal axel på crash.no, men viss du skal kjøpe ny Kick, så ville jeg kjøpt Orginal pga Uorginalen ble ødelagt med en gang =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå