harsa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nå har min andre ps3 40gb tatt kvelden virker det som. Maskinen leser kun DVD plater merkelig nok men ikke bluray eller spill. Noen som vet noe om dette eller har vært borti det samme? Spilte COD da lyden plutselig gikk av og spillet fryste etterhvert. Ja... skjedde med min ps3 60gb for ca 2 uker siden. Tok den på for å spille fifa 09, men så var det jammen ikke noe ikon for spillet på xmb menyen. Så prøvde jeg flere spill, men fortsatt ingen ikon å se. Merkelig nok ble blu ray filmer lest, og et ikon dukker opp. Så en dag sist uke da jeg skulle spille pixeljunk monster, trykket jeg tilfeldigvis på ps-knappen, og gjett om ikonet for fifa 09 dukket opp. Så trykket på den, og spillet kunne spilles. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre? Hva får jeg evt. tilbake hvis jeg sender maskinen inn, og den ikke kan fikses? Noen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
silomaen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Min 40 gb tok kvelden i dag. Det var den jula Satt mitt i Saints Row 2 da plutselig lyden forsvant. Prøvde "quit game", men ps3en restarta i stedet. Nå vil den ikke lese discer lenger, enten det er ps3-spill, dvd eller whatever. Så nå lurer jeg på noen ting: Hvor lenge varer garantien? Jeg kjøpte den i Berlin for over et år siden. Og har jeg garanti i Norge når jeg kjøpte maskinen i Berlin? I tillegg har jeg satt i ny harddisk på 320 gb, vil dette påvirke min garanti? Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har hatt samme regla med min 60GB. Den begynnte og kutte ut lyden, fryse, fikk opp feilmeldinger i ny og ned og så nekta den og lese plater. Leverte den til service. Gikk 3mnd til venting på 60GB men ingen og se. Endte med heving av kjøp. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Samme skjedde med fetteren min's Ps3, den leser ikke discer, og han har også 60 GB modellen... Lenke til kommentar
Lundis_15 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skulle starte ps3 min idag. det kommer opp sony entertaniment og farger på skjermen. men menyen dukker ikke opp. prøvd spill,film og uten det, men skjer ingenting. har 40gb.. noen som har forslag på hva jeg bør gjøre? kjøpte den i desember 07 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_2YnGGUOJks...feature=related prøv det Lenke til kommentar
Lundis_15 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 da jeg skulle prøve nå så kom ikke sony entertainment eller noe bilde i hele tatt.. hva kan være feil da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå