Swafty Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Wesc er ikke skatemerket hahaha hva faen går du på? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er fattig og kjedelig. Går for det meste i jeans og cardigans, hoodies eller skjorter fra H&M, Vero Moda etc. Lenke til kommentar
floww Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Skinnjakke (brun/svart), ullgenser (grå), komfortabel olabukse og cap (svart) som er flat på toppen. Og selvfølgelig kritt hvite sko til å ødelegge tøffingstilen =) nesten meg! for tia går det i svart pocoloco skinnjakke, grå ziphood genser, replay/diesel jeans og hvite dc sko! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Wesc er ikke skatemerket hahaha hva faen går du på? WTF? Wesc er ikke et skatemerket, det er vel irrelevant... Så jeg får vel spørre deg hva du går på? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Raste, den var ikke til deg. OK, da beklager jeg Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Hår Halvlangt og litt ruskete Overdel Ikke noe spess, som regel band T-skjorte med hettegenser utenpå, stripete gensere,eller andre kjedelige t-skjorter og gensere Bukser Relativt trange jeans Sko Som oftest converse eller vans, men jeg har egentlig jævlig mange par sko. Bare smaler seg opp.. Parfyme/deo Hugo Boss et ellerannet. Takk for meg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Mjeh. Halvtrange til trange mørke jeans, band-tskjorter/-tskjorter med mad smud badass superfete prints ofte med hettegenser, cardigan eller slim skjorte over. Skinnjakke, kvite converse og truckercaps er smud. Yes. Ellers er eg veldig glad i tynne, smale jakker som dette: http://www.shoppingmall.no/images/large/el...6%20046_LRG.jpg http://www.shoppingmall.no/images/large/el...051.jpg_LRG.jpg Rock ispedd litt skatestil kanskje. Og til kranglefantane baki her: http://en.wikipedia.org/wiki/WESC Endret 17. mars 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Klestil er vanskelig å si, men merkene er hvertfall : J.Lindeberg, Ralph Lauren, D&G, ToS, Lacoste, L&S, Acne, Armani og noe annet. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Klesstil: Overdel: Bruker mye såkalte hettegensere og slike jakkegensere, med stram topp under. Men bruker en del tynne gensere med v-hals/skjorter og store t-skjorter med tynn hvit genser under. Merker er ikke noe særlig viktig, men Billabong, Quicksilver og Diesel har noen heftige t-shirts. De litt mer sofistikerte genserene og overdelene får jeg for det meste fra Gina Tricot. Underdel: Varierer veldig her, bruker alt fra tights, joggebukser, baggy jeans og stramme jeans. Spørs helt hva jeg har på overkroppen. Kjører jeg skjorte + belte eller hettegenser er det ok med tights eller stram jeans. Blir det de tynne v-hals genserene er det greit med joggebukse. Baggy bukser bruker jeg ikke så ofte, men da blir det som oftest sammen med en stram overdel. Liker bukser som er smale nederst i bena. Merker er Diesel, Levis, Lee og Replay. Jakke: Bruker en Marin Alpin seilejakke som er fra deres Vår / Sommer kolleksjon 08. I vinter har jeg brukt den feteste jakken, knall orange boblejakke fra Aspen Mountains. Hår: Har jo ganske langt hår så blir ofte til å bruke litt spray for å få mer volum, eller så setter jeg opp i en enkel hestehale. Bruker clips til fest osv. (Løshår) Annet: Sminke: Sminker meg så naturlig som mulig. Er ikke avhengig av noen form for sminke, føler det blir litt feil. Men sminker meg nesten hver dag, litt i huden og noe rundt øynene. Smykker: Jeg bruker en del perler, både smykker og øredobber. Ellers bruker jeg også en del magebelter og armbånd. Endret 19. mars 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Underdel: Mørkeblå olabukser, med litt nyeanseforskjeller. Slitte bukseben, men det er naturlig Aldri belte, så buksa henger litt løst rundt hoftene Merk, ikke sægging, bare laidback. Stripete undertøy! Gjerne orange, grønn, blå, rød, etc etc. Samme med sokker. Stripete, med rosa, blå, hvite og brune striper. Overdel: For det meste langermer, med oppbrettede ermer. Brune, eller stripete blå, røde etc. Gjerne bandtskjorter med åpne hettegensere utenpå. Skjorte eller tskjorte om sommeren. Blend, SelectSort frakk eller sort jakke med Opeth-patch bak om vinteren! Sort blazer oed, m sommern. Hår: Viltvoksende hår ned til skuldrene, ujevnt. Pannelugg som ligger til siden. Aldri voks. Skal bli lengre! Lue: Hvit lue med litt topp som henger bak hodet, sort lue som henger halvveis på hodet. Sko: Brune ecco om våren, om sommeren noen tynne, små eccosko. Parfyme: Clinique Happy og Biagiotti Due. Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 80-talls stilen er tilbake igjen (: weey! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Veldig laid back, joggebukse og college gensere for det meste. Dongeri og en kul topp til når jeg skal ut. Er ganske kjedelig i klestilen, liker ikke å eksperimentere og har håret hele tiden i hestehale nesten. Aldri fått klage på stilen, heller ikke ros Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 hvorfor er det så mye sinne, aggresjon og hat her inne? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 uten bilde klarer jeg ikke å forestille meg stilen deres selvom deres skriver detaljert alle klesplaggene Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hår: Kort lyst og litt "buste" aktig. Klær: Stripete genser med fargene svart og grått. (jeg går bare med stripete gensere. Må begynne med noe annet litt og, hehe!) Buksene er Nudie jeans. Sko og ekstra ting: Jeg går med Svarte og hvite Converse sko. Svarte pilot briller når det er sterk sol! Endret 1. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Vanligvis er det følgende: Jeans fra Henry Choice eller J&J. En skinnjakke jeg fant på marked i London Svart nike-lue(uten merke på) Svarte og hvite Converse(med hodeskaller , planlegger å gå over til helt svarte) T-skjorte under jakka Jess.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Skal vi se. En slags hippie/rock-stil kanskje? Begynner nederst med et par Converse. Et par smale mørke jeans, tilfeldig band t-skjorte, grønn "army"-ish jakke og halv-langt hår, som gjøres minst mulig med. Enkelt, avslappet og ihvertfall litt gjennomtenkt, passer bra for meg. Merker bryr meg for så vidt veldig lite. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 litt soss/jow men også litt sånn elegant-stil.. er ung jeg da men blir nok mer det siste i årene fremover..ala celina midelfart minus prisene. Går mest i H&M, BokBok nå.. Synes surfestil er utrolig fint til gutter. Lenke til kommentar
_-Tora-_ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Min stil er mye inspirert av japansk streetfashion/harajuku fashion, altså Visual kei, Lolita, Decora, oshare kei, etc, etc. Selvsagt er ikke min stil like ekstrem da, siden det er nokså vanskelig å få fatt i slike klær her i Norge (-_-") Dette har sikkert få her peiling på hva er, så her: http://www.youtube.com/watch?v=5vRZEMm9kos http://www.youtube.com/watch?v=P0DzLGAhIZQ...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=lTBj2DFZN-o...feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå