Anomi Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ta skjegget, plox Det har jeg gjort allerede. Gammelt bilde Endret 27. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Vet ikke helt om jeg er en "soss". Nå om vinteren bruker varierer jeg mellom et par frakker, en lys og en mørkere. Det går mest i jeans-bukser, som ser litt ordentlig ut. Skjortene er utrolig forskjellig. Har masse hvite og svarte t-skjorter som jeg bruker når jeg skal se litt bra ut med kort -ermet, en god del lange skjorter som er litt dress-aktig uten at det blir for formelt. Alle skjortene mine med motiv alá skjorter med band-logoer osv er forbeholdt hjemmebruk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, man blir jo automatisk soss fordi man bruker WeSC og Lindeberg. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Lurer faktisk litt på hvorfor alle som bruker WEsC klær blir stemplet soss? Selv om det er dyre klær er de jo faktisk myyye bedre å gå i en for eksempel en random genser fra H&M... Også ser de jo faktisk utrolig bra ut Men er maange WEsC og Lindeberg-produkter jeg synes er dritstygg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Lurer faktisk litt på hvorfor alle som bruker WEsC klær blir stemplet soss? Du er jo med på det selv, når du sier at du er «soss i klesstilen». Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, det fordi det er tydeligvis hva de andre på skolen mener er sossete, og jeg har fått den oppfattningen av at det er <<soss i klesstilen>> da... verre er det ikke Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Det virker som du skryter av at du går med «sosseklær», og det er teit. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Når skrøt jeg? Edit: Hvor virker det som om jeg skryter? Sorry hvis jeg virker missforstående for jeg er ikke så flink å formulere ordene mine. Endret 28. januar 2008 av Sweetshit Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Du har ikke skrøtet direkte ut, men det virker sånn ut på hvordan du skriver/prater. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Du har ikke skrøtet direkte ut, men det virker sånn ut på hvordan du skriver/prater. My point exactly. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Som jeg skrev så er jeg ikke så flink i å formulere ordene. Hvordan kan jeg forbedre det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Det må du da ikke snakke med oss om? Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Det jeg mener er hvordan jeg kan skrive for å ikke virke skrytende ovenfor dere. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Beskrive min stil er egentlig umulig, men slik ser jeg i hvert fall ut når jeg er på ferie og skal ned til hotellets restaurant og spise... Forresten, tro visse merker automatisk gir vedkommende som kjøper plagget en kul stil eller "sossestil" er så passé. Stil kan ikke kjøpes. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 På restaurant i sandaler, vel... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Gjør selvsagt ingenting, men ser ikke veldig classy ut. God Natt edit: du fjernet innlegget ditt. Endret 29. januar 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Lena90 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, man blir jo automatisk soss fordi man bruker WeSC og Lindeberg. WeSC som alle snakker om her heter egentlig WE og er et SKATE merke, hvor lang tid tar det før folk skjønner det... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er helt korrekt det Lena90. Han jeg kjøpte WeSc jakka mi fra sa at de fleste egentlig ikke vet hva det heter/utales. Det merket blir uttalt som WE/WII. Men det er ikke et skatemerke. Endret 29. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Hva slags merke det egentlig er, er igrunn ganske irrelevant. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Skinnjakke (brun/svart), ullgenser (grå), komfortabel olabukse og cap (svart) som er flat på toppen. Og selvfølgelig kritt hvite sko til å ødelegge tøffingstilen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå