Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Kolleckio er kanskje en soss, men stilen hans er preppy. Han kler seg faktisk bra i motsetning til mange andre som bruker en del penger på klær. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 surf/skate/snow-stil innimellom. eller så blir det litt av det motsatte .. gjerne en trang olabukse og en tynn genser .. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hm, har litt vansklig med å plassere meg selv. Kan gjerne variere litt i stil også. Kan kanskje ta et par bilder av antrekk jeg bruker, så får jeg noen kommentarer/en liten vurdering av noen. Så får jeg kanskje slått fast hvilken kategori jeg tilhører Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet ikke helt hva slags stil jeg har jeg... pleier vel å gå i en svart/grå olabukse en band t-skjorte, en mørk hoodie og ull frakken min, pluss et skjerf... <..<' Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Preppy, men kan finne på å ta på en skate hood og til tider skate jeans. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Liker godt å gå i treningstøy, men har et noen mørke jeans også (gabba). Føler meg naken uten en hoodie eller litt stor t-skjorte Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Personlig digger jeg en stil som er classy med få detaljer (lite juggel/glitter og sånn drit). Ellers vanker det i jeans og hoods også . Noen dager kan jeg plutselig finne på å kle meg skikkelig pent, noen dager guttete og urban. Jeg har liksom ikke noen fast stil. Jeg digger mye forskjellig og jeg liker å kombinere også. Lenke til kommentar
kroner Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Synes at folk skal gå i akkurat de klærene de føler seg mest komfortable i, ikke høre på hva alle andre har å si. Selv har jeg denne stilen: Hår: Ganske langt hår, har anlagt sleik, men har litt krøller bak. Bruker hårmidler, men ikke alt for mye. Klær: Lacoste, Gant, Armani, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Tiger of Sweeden. Sko: Lacoste Parfyme: Armani og Hugo Boss. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det er jo det samme hva slags merke det er, bare det ser bra ut Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Agreed. Men et par merkeklær er alltid gøy Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Vanlig jeans og t-skjorta utenpå en vanlig long sleeve. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Preppy, men kan finne på å ta på en skate hood og til tider skate jeans. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Jogge bukse, hette genser, halvlangt hår med voks, litt bustete til siden. En litt sporty stil med snev av mote klær i blant Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Bruker som regel en t-skjorte fra Carlings, JC eller H&M. Bruker stort sett hettegenser, tettsittende ull/bomulls genser eller høyhalset ullgenser. Noen random jeans, helst litt "slitte" lyseblå. BB bokser. Vans sko<3 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Har ingen bestemt stil, varierer litt. Går som oftest i jeans fra j&c og litt tettsitende thorter. Bruker ofte skjorter og når det er kaldt slenger jeg på meg hettegenser/genser jakke med hette. Har svarte adidas sko og bruker stort sett bjør borg boxere. Har kort, pleier å rufse til med litt wax;) Varierer med å bruke Jean paul, van gils og diesel parfyme. Hjemme går jeg stort sett i pysjbukse, utrolig digg;) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Fant ut at jeg hadde bilde av meg så hvorfor ikke.... Veit at det bare viser 1/4 av kroppen, men dere skjønner tegninga. Endret 27. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Ta skjegget, plox Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan vel si jeg er en soss i klesstilen : P Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan vel si jeg er en soss i klesstilen : P Du kan vel utdype litt. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Bruker 3 lyse dongeribukser fra Levi's, en svart fra en butikk i Amerika, en lysegrå sweatpant, Lacoste og Le Coq Sportif sko. Bruker bare hvite hettegensere / ziphoods fra WEsC, J Lindberg, og noen andre merker. Har et hvitt belte med stor beltespenne fra Volcom. Boblejakke fra J Lindeberg. Edit: Det er vel det alle kaller soss nå for tiden Edit 2: Vil ikke virke skrytende hvis du oppfatter meg som det... Endret 28. januar 2008 av Sweetshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå