Eplefe Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Produkter: Shampoo og balsam Hårspray (Proffs Super extra strong hold eller Schwarchkopf (?) Got2b glued) Eyeliner Øyenskygge i forskjellige varianter (gjerne stargazer eller manic panic) neglelakk (svart/knallrosa/knallgrønn/knallgul/lilla/rød) Falske øyevipper (til tider) Jeg vil si at stilmessig varierer jeg mellom goth/svartkledd in general/deathrock og slask (de dagene du bare ikke gidder) Fast tilbehør: Stor veske (type messenger bag med masse plass ) Sommerfuglsmykke i sølv Annet tilbehør: Pulearmbånd (alle mulige farger) Nagler Hårbøyler og hårspenner Dreadfalls Annet som måtte falle meg inn, som f.eks. svart tyll, silkebånd og annet man kan henge i håret Kjettinger, fra tid til annen. Hverdagsstil Svart skjørt og strømpebukse, topp av et eller annet slag, band t-skjorte, eventuelt korsett om jeg er up for it. Svart jakke, eller dressjakke, enten ikke sminke eller svart sminke, håret i hestehale eller sideskill (gjerne med en søt hårklemme). Varierer litt med tøffe gensre og sånn. Converse knockoffs, dressko eller boots. (Nå for tiden, vintersko) Forfengelige dager Ekstremt avansert sminke, gjerne tegninger i ansiktet og sånt. Skjørt og strømpebukser. Platåsko eller dressko. Korsett og fancy jakke (gjerne dressjakke) og hanekam oppe i været. Slask Joggebukse og for store bandt-skjorter. Bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slipset: Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 En haug med off topic, personangrep osv. har blitt slettet. Denne posten skal ikke kommenteres da det anses som off topic. MVH KVTL Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Sigurd: Hva er galt med hvite slimfit jeans på sommeren? Dagens antrekk: Rådenim jeans (Acne) Sort belte (Versace) Hvit tee (Fillipa K) Rød v-hals genser (Lyle&Scott) Sorte høye sneakers (Hugo Boss) Og på skulderen en relativt stor messengerbag (ToS) Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Quote: Strikk rundt buksene, ja. Det går vel mer i kategorien 'fjortis'] Nei det går mer under kategorien "soss". Mener at dette hovedsaklig blir gjort for at buksen ikke skal bli skitten, og at de ikkr skal tråkke på den. Siden "sosser" som dere sier er ganske nøye med klær og stil så ønsker de ikke å ødelgge klærne. Det er også wannebeesoss eller jallasoss som bruker dette bare for de tror de ser soss ut Endret 20. desember 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Så du er soss hvis du ikke ønsker å ødelegge buksene dine? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 nei men prinsippet ligger i det, de er mer kresne på det enn andre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Bruker bare strikk til en bukse, og dte er Lee buksa mi. Den er veldig lang på beinene, og vil jo ikke ødelegge en bukse til 700 heller Eller slite den ut da. Men resten av buksene er uten strikk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 nei men prinsippet ligger i det, de er mer kresne på det enn andre Hvis man er mer kresen på noe enn andre, bruker man ikke strikk, så et sted forsvinner logikken her. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 ok egentlig vet jeg ikke helt, men sa bare slik jeg tror på grunn av det er logikk i det. Har du en bedre forklaring på hvorfor de går med strikk rudnt bena? skal det se pent ut=? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Sigurd: Hva er galt med hvite slimfit jeans på sommeren? Dagens antrekk: Rådenim jeans (Acne) Sort belte (Versace) Hvit tee (Fillipa K) Rød v-hals genser (Lyle&Scott) Sorte høye sneakers (Hugo Boss) Og på skulderen en relativt stor messengerbag (ToS) Sweet, kolleckio. Dagens antrekk: Slengbukse (ohyes) Diesel (rimelig raw-denim) Svart matinique tee Brun med hvite striper-genser (Noe Brandstad fikk meg til å kjøpe, forferdelig god) Brune, gooooode Lacoste sneakers Og selvfølgelig en G-star raw jakke med hette. - Satans god Edit: Rettelse, det ble en Lindeberg-jakke som falt i smak jeg tenkte jeg måtte gå med i stedet for. Endret 21. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Et par usaklige/off-topic-innlegg har blitt fjernet, og jeg ser det ikke er lenge siden KVTL har vært å ryddet her, tsk tsk tsk. (Ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Selv har jeg et meget avslappet forhold til temaet, men slik har det ikke alltid vært. Håret hadde jeg tidligere halvlagt med midskille. Dette ble etter mange mange år for upraktisk, så nå bruker jeg maskin Når det kommer til klær har jeg det siste halvåret begynt å skippe fra hettegensere til en bittelitt mer folkelig og voksen klesstil, da både jobb, alder og omgangskrets tilsa dette. Aldri vært noe press, men det ble naturlig slik; og det føles godt. Jeg er tilhenger av det som er _praktisk_ og ikke koster for mye. Hander derfor det meste på adelsmann for tiden. Gensre/skjorter/jakker er egentlig ikke så nøye, men har en plagsom fetisj for bukser. De må være überpraktiske, med mange lommer, da jeg bærer med meg et par mobiltelefoner, sprøyter og sprøytespisser for diabetesen, 2 nøkkelknipper, osv osv osv osv. Det har vist seg å være et STORT problem ,da det omtrent ikke selges slikt lenger (virker det som), og spesielt ikke i min størrelse (jeg er liten, men har et midjemål som ikke står helt i proposjon med den korte kroppen...hehehe). Så finner jeg en bukse som funker, så kjøper jeg som regel en hel drøss. Og det skjer ikke ofte, ca. en gang i skuddåret Endret 21. desember 2007 av JKJK Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kler meg vel egentlig ganske kjedelig. Klær: Buksene er alltid ettersittende, mørke jeans eller sorte/signalrøde bukser. Om jeg gidder kanskje jeg kjører et enkelt belte, men med en kul beltespenne. Enkle gensere i mørke farger eller tskjorter med fete motiver (div. band, Pain solution, Scar Wars, Wings of desire etc. Noe som forteller om hva jeg liker). Går som regel med åpne jakkegensere i enten mørk brun, rød eller sort over der igjen. Er det kaldt ute bruker jeg en sort jakke fra H&H og selbuvotter. Sko: Klassiske converse i sort skinn. Annet: Fete plugger/tunneller i ørene. I blant skifter jeg ut kuler på piercingene, men det er sjeldent jeg gidder. Liker å holde det enkelt. Store, sorte vesker uten masse jall på. Lite sminke i grunn, går som regel bare med eyeliner + litt mascara. Håret er alltid i hestehale. Varierer om jeg har luggen løs eller i spenne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) sdfdsfsdf Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Dagens juleavsluttningsantrekk: De røde stripene på skjorten har lik fargenyanse som genseren. (Kom dårlig frem) Ikke på bilde: Sorte Gucci sneakers, sort 3/4frakk (Tos), sorte skinnhansker (wedins) Genseren fikk noen merkelige former på bilde =/ Endret 22. desember 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Kolleckio, syntes stilen din er ganske fin. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Klesstilen din så skikkelig klysete ut, kolleckio. Helt stereotyp "vise at jeg har penger"-stil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Klesstilen din så skikkelig klysete ut, kolleckio. Helt stereotyp "vise at jeg har penger"-stil. Da har du ikke sett mange klyser... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Da har du ikke sett mange klyser... Ikke den vanlige type klysa. Synes den virker overlegen, men ikke på en bra måte ><. Hva jeg ser på som klysete har igrunn utrolig lite med hvor mange klyser jeg har sett ... Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Klesstilen din så skikkelig klysete ut, kolleckio. Helt stereotyp "vise at jeg har penger"-stil. Da har ikke du sett mange som vil vise at de har penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå