Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min klesstil kan vel kanskje kalles litt sossete, men liker å bruke litt penger på klær

 

Sko: Cesar Paciotti, Puma designet av Alexander MqQueen/Neil Barrett/Yahomoto(?), Dolce & Gabbana, Gucci, Dior.

 

Bukser: Marc Jacobs, Dsquared, Dolce & Gabbana, Diesel, We are Replay i alle farger.

 

Gensere: Her er det alt fra hettegensere til v-gensere. Roberto Cavalli, nok en gang Dsquared, La Martina, Hugo Boss, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Dior, Prada, og noen J&C-plagg som ligger bakerst i skapet.

 

T-skjorter: La Martina, RL, Lacoste, Tommy Hilfiger, Gant, Hugo Boss.

 

Skjorter: La Martina, Eton. Dress: Paul Smith som er skreddersydd.

 

Boxere: Björn Borg, Emporio Armani, Dolce & Gabbana

 

Solbriller: Dior, Ysl, Marc Jacobs, og Prada, samt Oakley som treningsbrille.

 

Ingen av disse plaggene flasher merket som Wesc-skvipet m.m, borsett fra Björn Borg boxerne.

 

En ganske plain klesstil vil jeg kalle dette, med litt fokus på merket.

Lenke til kommentar

Fikk lyst til å skrive et nytt innlegg her. Skrev et senest i november, meg føler stilen min har endret seg siden da. Så da får jeg skrive litt om hvordan stilen min vil være sommeren 2009.

 

Hode: Er det sol, så er det enten flatbremcaps eller solbriller, alt etter hva som passer. Kjøper ikke dyre merkebriller da solbiller er noe som lett ødelegges eller mistes. Helst i litt knæsje farger som neonblått eller grønt.

 

Ytterplagg: Tynn vindjakke, cardigan, hettejakke eller skjorte utenpå t-skjorte, gjerne i en relativt nøytral farge. Ønsker meg også en blazer.

 

Under ytterplagget: En t-skjorte i helst en lys eller knæsj farge. Svart passer best om vinteren. Liker godt knæsje farger (lysblått, grønt, lilla osv.). Om ikke t-skjorte, så kjøres skjorte.

 

Bukse/shorts: Jeans på kjøligere dager, shorts på varmere dager. Lyse eller knæsje shortser. Har også et par med blå chinos jeg klarte å ødelegge dag jeg kjøpte dem, men bruker dem likevel. Vurderer å kjøpe et nytt par i lilla.

 

Sko: Har et par med Vans Era til bruk på varme dager og skating. All-Stars på kjøligere dager. Vurderer å kjøpe et par Vans Slip-Ons til "shortsbruk".

 

Vet ikke hva klesstilen min kan kalles jeg. En blanding av nu-rave, boardsport og casual -stil kanskje? :p

Lenke til kommentar

Jeg ser vel kanskje litt sånn ut:

Hode, Hår dratt mot siden og litt opp, aldri noe luer eller hatt.

Pilotsolbriller kan forekomme :)

Overkropp, som oftest hvite klær underst(ofte v-t-skjorter eller vanlige t-shirts) Og åpne skjorter over.

Underkropp, bukser fra Jack and Jones

Sko, Converse

 

Fant ut at dagens antrekk kostet rett over 1000 lappen selv om det besto av bokser, sokker, converse, bukse, og v-shirt, til sammenligning har de fleste kompisene mine bare kjøpt det dyreste de kan finne på butikken og satt det sammen helt feil(etter min mening)

Lenke til kommentar
Jeg ser vel kanskje litt sånn ut:

Hode, Hår dratt mot siden og litt opp, aldri noe luer eller hatt.

Pilotsolbriller kan forekomme :)

Overkropp, som oftest hvite klær underst(ofte v-t-skjorter eller vanlige t-shirts) Og åpne skjorter over.

Underkropp, bukser fra Jack and Jones

Sko, Converse

 

Fant ut at dagens antrekk kostet rett over 1000 lappen selv om det besto av bokser, sokker, converse, bukse, og v-shirt, til sammenligning har de fleste kompisene mine bare kjøpt det dyreste de kan finne på butikken og satt det sammen helt feil(etter min mening)

 

Jeg har vanskelig for å tro at du klarer å sette sammen ting riktig, når du bruker bukser fra J&J. IMO ødelegger det et hvert antrekk.

Lenke til kommentar
Jeg ser vel kanskje litt sånn ut:

Hode, Hår dratt mot siden og litt opp, aldri noe luer eller hatt.

Pilotsolbriller kan forekomme :)

Overkropp, som oftest hvite klær underst(ofte v-t-skjorter eller vanlige t-shirts) Og åpne skjorter over.

Underkropp, bukser fra Jack and Jones

Sko, Converse

 

Fant ut at dagens antrekk kostet rett over 1000 lappen selv om det besto av bokser, sokker, converse, bukse, og v-shirt, til sammenligning har de fleste kompisene mine bare kjøpt det dyreste de kan finne på butikken og satt det sammen helt feil(etter min mening)

 

Jeg har vanskelig for å tro at du klarer å sette sammen ting riktig, når du bruker bukser fra J&J. IMO ødelegger det et hvert antrekk.

Beste buksene jeg har funnet for 400 kroner ;)

Lenke til kommentar
Beste buksene jeg har funnet for 400 kroner ;)

 

Hvis du er opptatt av at buksene dine skal være billige vil jeg anbefale deg H&M og Zara. Der får du bukser til en lav pris som ikke gjør at du automatisk ser ut som en råner når du tar dem på.

Lenke til kommentar
Har veldig kjedelig klesstil, treningsbukser og hettegensere.

Må ha klær som ikke hindrer bevegelsen.

 

Bruker å kle meg litt bedre i helgene da, når jeg er med dama. :D

 

Kan du fortelle meg hva det er med et par jeans som hindrer bevegelsene dine så mye at det er et problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...