Jonas. Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) og jeg elsker golf , <33 Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker fjortiser, jeg er som sagt en selv, men det jeg sa var at jeg ikke liker klesstilen til 90% av de som er 14, og "bærums-uniformen" er ikke noe bedre. Vet godt hva slags stil du snakker om, veldig mange her jeg bor kler seg ca likt også. OT: Forresten, ganske unødvendig å ha samme innlegget tre ganger i en post. Endret 23. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) , <33 Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker fjortiser, jeg er som sagt en selv, men det jeg sa var at jeg ikke liker klesstilen til 90% av de som er 14, og "bærums-uniformen" er ikke noe bedre. Vet godt hva slags stil du snakker om, veldig mange her jeg bor kler seg ca likt også. OT: Forresten, ganske unødvendig å ha samme innlegget tre ganger i en post. Pc'n klikka. var ikke meninga . Endret 23. mai 2009 av Bærumgutt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 går i v t-shirts, piqe, sleik, mhm bruker fudge i håret . merker som funker: Lacoste Nappapiri Gant Replay GUCCI PRADA <3 Noen ganger DC t-shirts , Volcom osv, men bare til :-] aldri det ellers Hahahahahaha, vel. Lacoste har fine klær, men elendige sko. Replay syns jeg ikke er noe elegant merke. DC er et stygt merke, Dessverre tror jeg du er litt ung enda og prøver å leve av status? Det man skal kle seg etter er komfort og eleganse i mine øyner. For meg høres det ut som det er klesmerke du går etter og ikke hvordan du ser ut? =] Lenke til kommentar
introspector Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Hår: Holdes stort sett kortklippet, og vha voks settes stort sett enten rett opp "på toppen" og inntil hodet langs sidene (mulig jeg ikke er så fantastisk til å forklare...), eller legges bakover. Renati Strong Hold. Bukser: Stort sett jeans i forskjellige blåtoner. Merker varierer, stort sett Levi's, J&J eller Wrangler. For det meste regular eller slim fit. Noen er boot cut, andre ikke. Hender i ny og ne at jeg tar på meg noe helt annerledes, type corduroy-bukser eller grå tweed. T-skjorter: Stort sett svarte med enkle eller ingen motiver, evt helt plain hvite. Ingen oversiza greier; holder meg til regular eller slim fit. Skjorter/gensere: Litt avhengig av været selvsagt. Gjerne blå, svarte eller hvite skjorter uten motiv. Slim eller regular fit. De litt større har jeg gjerne åpne eller halvåpne, med en t-skjorte under. De dagene jeg bruker genser er det stort sett enten plain Gant-type gensere (svarte eller mørk blå), eller hettegensere av grå, svart eller hvit farge (J&J, uten motiver). Slips: Brukes ikke så ofte. Hender jeg tar på meg et smalt svart eller grått slips med diskre mønster om jeg har på meg ei skjorte og føler for slips om morran. Sko: har jeg ikke mange av. Nesten kun svarte skinnsko av ulike slag - joggesko er til jogging og trening for min del. Har noen svarte Dockers jeg bruker en del, evt noen svarte Ecco City Walkers om Bergensværet er i det lunefulle hjørnet. Belter: Enkle, svarte skinnbelter uten prangende spenner. Forskjellige merker - Levi's, Diesel, etc, uten at jeg syns det er så fryktelig viktig. Jakker: Varierer en del etter hvilken stil jeg kjører den dagen, og været. Har en svart skinnjakke som brukes mye i kombinasjon med hettegensere, som tåler mye. Om værgudene er i det blide hjørnet kjører jeg gjerne blazere/dressjakker (casual eller semi-formal, avhengig av hva jeg har under). Om vinteren går det i svart halvlang ullfrakk. Hatt: Joda. Om det ikke blåser alt for mye og regnet ikke høljer ned tar jeg gjerne på meg en slik. Her snakker vi klassisk bredbremmet koksgrå fedora Langt utenfor normen - tror ikke jeg har truffet på andre rundt min alder med slike, men liker å ha litt særpreg for å skille meg ut fra flokken nå og da. Aner ikke om min stil har noe spesielt navn. Plukker her og der, og forsøker ikke ligne på noen annen enn meg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Har ikke absolutt alle en grå fedora fra H&M? Jeg vet at vi har en her i huset, uten at jeg vet hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Hår: Som regel viltvoksende krøller som står alle veier, men har kommet fram til at det blir for dumt så har klippet meg kort nå og bruker litt voks i det så det ikke ligger flatt, har blondt hår. Sko: Adidas superstar rød og svart, eller puma l.i.f.t racer i svart/hvit. Sokker: Gikk med hvite nike en stund fordi det var det eneste jeg hadde, men fant ut at jeg og alle andre hater hvite sokker så går nå i svarte puma eller nike-sokker. Boxer: Björn Börg seff. Bukse: Random blå bukser fra jack and jones. T-shorter: Random Genser: Hettegensere som oftest uten merkelogo som regel i svart, blå eller rød. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hår: Sleik framme, så drar jeg sidehåret fram slik at det møtes med sleiken og tar det opp bake/oppå hodet. Sleiken går nesten ned til øyet. Er ikke verdes beste å forklare. Bruker Renati Strong hold Overdel: Vanligvis en hettegenser med/uten glidelås. Merkene går vel i quicksilver, DC og Fox. Skjorte: Helt enkel fordi jeg bruker nesten bare genser. Truse: Gjerne en truse med mønster på, går vel mest i Man og Bjørn Borg Bukse : Dongeri, gjerne "litt" baggy, ikke mye, skal ikke henge. Levi's er et fint merke Buksestil: Segger litt, men ikke mye.. Bruker å ta buksa i sokkene, men ikke sånt at det blir sånn "slimfit" nede ved anklene, snarere tvert i mot, siden buksene mine er lange. Visst det er fint vær ute kan jeg finne på å brette buksen opp til knærne. Meninger om det? Sko: Enten joggesko eller skatesko, bruker et par svarte DC skate sko nå. Endret 28. mai 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Vil påstå at jeg har "penere" klesstil, gant, lacoste, jean paul, armani osv. Har en fobi mot wesc, volcom, dc og lignende "fjortisklær". Endret 28. mai 2009 av Cohen. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 joggebukse, joggesko, random sokker, random t-skjorte, bjørn borg bokser og hettegenser..........always Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Vil påstå at jeg har "penere" klesstil, lacoste, jean paul, armani osv. Har en fobi mot wesc, dc og lignende "fjortisklær". For Lacoste er jo ikke fjortis i det hele tatt... 1 Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Vil påstå at jeg har "penere" klesstil, lacoste, jean paul, armani osv. Har en fobi mot wesc, dc og lignende "fjortisklær". For Lacoste er jo ikke fjortis i det hele tatt... Jo, kanskje, men i alle fall ikke gangsta-fjortis 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøper du Jean Paul, Cohen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Cohen: Regner med at du mener norske Jean Paul og undermerker av Armani som f.eks Armani A|X og Armani Jeans? Lenke til kommentar
hustlin Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 volcom,etnies,dc,obey,vonzipper,rusty,adio,hurley,burton,dragon,coal,zooYork,enjoi,oakley. baggy klær overall. kliner til me helkvit volcom dress når anledningen faen meg tar helt av! PEACE Lenke til kommentar
introspector Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Har ikke absolutt alle en grå fedora fra H&M? Jeg vet at vi har en her i huset, uten at jeg vet hvorfor. De virker litt kjipe, uten at jeg skal si jeg har hatt en slik. Min har lengre, mykere brem og en del mer "swoop". Tror jeg har et bilde av den i bildetråden på sosialt-forumet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøper du Jean Paul, Cohen? Er ikke Jean Paul litt LOL? Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøper du Jean Paul, Cohen? Vic, match, en del blir kjøpt på nettbutikker også Cohen: Regner med at du mener norske Jean Paul og undermerker av Armani som f.eks Armani A|X og Armani Jeans? Norsk Jean Paul ja, og undermerker. Har en dress kjøpt i Italia (skreddersydd, hvit) som er ekte Armani. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Lacoste vil jeg ikke si er et fjortiss-merke. De har kvalitet i veldig mye av det de lager, ta piqueene som et eksempel der. Misbrukt av fjortisser over hele landet? Ja. Jean Paul er imo veldig overpriset, er helt sykt. Undermerkene av Armani har jeg heller ikke sansen for, syntes veldig mye er tacky. Virker litt som du kjøper merke, kun for at det er merke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor kjøper du Jean Paul, Cohen? Vic, match, en del blir kjøpt på nettbutikker også Cohen: Regner med at du mener norske Jean Paul og undermerker av Armani som f.eks Armani A|X og Armani Jeans? Norsk Jean Paul ja, og undermerker. Har en dress kjøpt i Italia (skreddersydd, hvit) som er ekte Armani. Du får hvertfall ikke tak i Gaultier på Vic, Match osv. Med ekte Armani, snakker du da om Collezioni? Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Du får hvertfall ikke tak i Gaultier på Vic, Match osv. Norske Jean Paul Trodde det var samma greia, men tydeligvis ikke. Med ekte Armani, snakker du da om Collezioni? Emporio står det i dressjakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå