Psychotron Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 For at det skal se kult ut og alle andre gjør det. Men jeg syns det virker litt mot sin hensikt. ser jo bare helt forbanna latterlig ut. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Strikk nederst på buksebeina og buksa puttet ned i hvite tennissokker er sannsynligvis det jeg som får meg til å grøsse når jeg er ute. Dette er da min subjektive mening. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Strikk nederst på buksebeina og buksa puttet ned i hvite tennissokker er sannsynligvis det jeg som får meg til å grøsse når jeg er ute. Dette er da min subjektive mening. En mening alle burde dele. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Alle her er nok enige i at strikk på buksebena er uff. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Bortsett fra Smultringen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Husker ikke om jeg har skrevet her før, men men, skriver her nå hvertfall.. Er litt usikker på hva man kan kalle stilen min, men den består av følgende ting: Hodeplagg: Bruker alltid lue om vinteren, sjeldent noe ellers, selv om jeg ønsker meg en caps, så gidder jeg liksom aldri å kjøpe det. Jakke: Siden det er vinter, så bruker jeg jakke nå, og det er en litt stor, "baggy", svart, og relativt anonym jakke. Genser: Bruker som oftest hettejakke, synes det funker bedre enn gensere, lettere å lufte osv. Liker ikke jakker/gensere med bare en logo på, må ha litt motiv. Yndlingsjakkene mine for tiden (altså, de jeg bruker mest) er en gråhvit jakke med tegneseriemotiv i masse farger, og en svart en med masse skrift (laik dis, bare med hvit skrift). T-skjorte: Samme som med gensere, så liker jeg ikke t-skjorter med bare en logo på. Må være et motiv eller noe som dekker mye av fronten. Bukse: Liker normale, og slim fit jeans, og går som regel med det, enten blå, eller grå. Noen ganger, når jeg føler for å være ekstra "slækk" bruker jeg enten en blå addidas joggebukse, eller en grå joggebukse lignende sak.. Men bruker som oftest jeans når jeg er blant folk. Når jeg bruker jeans, bruker jeg alltid belter, enten et hvitt Fox-belte med litt motiv på, eller et svart Fox-belte med litt mindre motiv på. Begge av tøy, for synes det som regel funker bedre enn lær/skinn -belter. Sko: På våren/sommeren/høsten (når det er mulig å skate), så bruker jeg som regel skatesko, nå, om vinteren bruker jeg sneakers eller vinterboots. Hva vil folket kalle stilen min? Endret 24. november 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) går i v t-shirts, piqe, sleik, mhm bruker fudge i håret . merker som funker: Lacoste Nappapiri Gant Replay GUCCI PRADA <3 Noen ganger DC t-shirts , Volcom osv, men bare til :-] aldri det ellers =] Endret 23. mai 2009 av Bærumgutt Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Du er ikke tilfeldigvis fjorten år? Høres veldig ut som "fjortis-stilen", noe som bør styres laaaangt unna. Endret 23. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Bruker casual/skate sko. Vanlig bukse, eller litt hullete. For tiden går det mye i hettegensere med glidlås og en nice t-skjorte innerst. Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 skjer med folk å klikkings?.. si hva dere vil.. hørt det før Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. Endret 23. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Endret 23. mai 2009 av Bærumgutt Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Leste det siste innlegget ditt før du redigerte det, og jeg må si jeg ikke skjønner hva du vil frem til..? Du begynner å snakke om bergensere, hvorfor det? Og du blir sint, why? Vi bare sier hva vi mener om din stil, hvis du ikke tåler kritikk, ok, men prøv å svar på en saklig og ordentlig måte. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Ey, du redigerer jo som en gud. Hvor ble det av hele teksten din om Bergensere som ikke hadde noe med klesstil å gjøre? Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Sånn vett med store bokstaver og greier ^^ jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skte stil : ) spørs hvor og hvem som klær seg : ) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Liker du alle merkene så skriv de ned. Blås i hva andre sier. Trenger ikke fjerne de på grunn av at andre ikke liker de. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skte stil : ) spørs hvor og hvem som klær seg : ) Hva med Napapijri og Lacoste-sko? Det er jo nærmest synonymt med ordet fjortis, i klesforstand... Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Aww Endret 23. mai 2009 av Bærumgutt Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Sånn vett med store bokstaver og greier ^^ jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skate stil : ) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Sånn vett med store bokstaver og greier ^^ jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skate stil : ) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Sånn vett med store bokstaver og greier ^^ jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skate stil : ) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) ... Klikkings? Jeg sier bare min mening, og spør deg et spørsmål. Er 14 år selv, så ikke meningen å være generaliserende, men mesteparten av folk på min alder kler seg sånn som du beskriver. Så du redigerte det første innlegget ditt, etter min mening til det verre. Tok vekk de merkene jeg liker 6-7 par Lacoste sko er et meget stort minus.. ok skal legge på prada og gucci igjen da: ) Sånn vett med store bokstaver og greier ^^ jeg syns fjortis er mer , WESC , DC, osv , litt mer skate stil : ) ening med deg liker ikke fjortisser selv jeg, dette jeg skrev opp er bærums uniform , alle går i det : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå