ole-kr1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Har en sony cd spiller GT410U og orginale høytalere i en volvo 850, lurte på om denne forsterkeren og høytalerne vil fungere sammen og gi grei lyd: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1585 http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=674 og når dette skal kobles opp skal man ta Utgangene på ISO kontakten og koble til forsterkeren, eller må jeg ha en annen cd-spiller? Mvh Ole Kristian Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bare for å komme med en litt annen vri her; hvor stort er budsjettet? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skulle funke bra sammen de der. Husk kabler og sikring da. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Bare for å komme med en litt annen vri her; hvor stort er budsjettet? Hadde vel ikke tenkt til å bruke noe særlig mere enn 2500... Har du noe annet forslag? Endret 17. desember 2007 av ole-kr1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Første pri burde være å bytte spiller, du kommer helt sikkert til å få mye bedre lyd i det du alleede har av høyttalere da Pioneer eller Alpine Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Aldri noe sjakktrekk å ta en liten sum penger, og bruke det på "alt" med en gang Kjøpe deg en skikkelig spiller i starten, så et ok komponentsett Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Ok, får se litt hva jeg ender opp med. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Støtter hva andre sier, kjøp en pioneer eller alpine spiller for 2k, og kjøp nye høytalere etter dette Får mye bedre lyd da. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Det som er litt kjedelig er at den cd-spilleren ikke er mer en 1/2 år gammel, så er litt synn og måtte kjøpe en ny... Men vil lyden bli bedre med nye høytalere eller vil jeg ikke merke noen forskjel? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ligger utrolig stor forskjell i å oppgradere fra originale til noe bedre, samt en ny spiller. Sony-spillere har ikke noe spesielt god lyd heller Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Går jo an å kjøpe den forsterkeren og de høyttalerne og bruke en MP3-spiller som signal-kilde. Endret 17. desember 2007 av Lefse Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Da blir det nok til at jeg køper de høytalerne og forsterkeren o gheller laffer en ekstra kobling slik at jeg kan koble til MP3 spiller ja. Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå