redsword Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 På Oppdal er det maaaasse snø skitrekket har åpnet også så dette blir en knall jul Going home for christmas! Oppdal<3 Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er et par centimeter her i Sarpsborg Håper det kommer mer før julaften! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vurderer nesten å sette opp trampolinen igjen Ingenting snø her :/ Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Status Bergen: Null snø. Merkelig, hehe... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Har du sett, et tynt lag med frost ute. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser dårlig ut iår også. Blir ekstremt skuffet om vi ikke får en hvit jul. Ødlegger julestemningen min totalt. Mulig jeg går til innkjøp av snøspray og går loco på vinduene mine... vi får se. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vi har snø på lillehammer. Men jeg kunne heller ha tenkt meg en grønn jul. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Værutsiktene er -1 og snø den 23., +4 og regn den 24. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Her i kristiansand er det driiiid kaldt, spesielt om morgenen/kvelden. Snøen kommer vel snart tviler på at det er mye kaldere enn i Tr.Heim, men det finenr jeg ut ganske så snart. toget går om 2 timer. *begynne å pakke* utsatt det litt for lenge. er faktisk ganske så kjølig i kr.sand i år, men det slår ikke tr.heim må innrømme jeg ELSKER min sony ericsson k800i, den holdt ut med over 14 timer med konstant mp3 spilling på 50% volum. den gjorde togturen hjem overkommelig. Endret 20. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå