Nstin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 håper det kommer litt snø, men ikke mye. Men nok til at er hvitt og at det går ann å ligge breit uten å ødelegge vinterdekka for mye Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ås, Akershus = Kaldt, blåser, frost overalt, litt hagl, kaldt, litt mer kulde og mer vind. Ikke snø for fem flate øre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke vært hvit jul her jeg bor på flere år, men jeg føler ikke jeg trenger det for å havne i julestemning. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ås, Akershus = Kaldt, blåser, frost overalt, litt hagl, kaldt, litt mer kulde og mer vind. Ikke snø for fem flate øre. tja, snør da noen små korn (tror ikke de går under defenisjonen hagl) som legger seg som 1-2 cm tykt lag, kombinert med frost. Så litt er det da. ^^ Bor i drøbak, går på skole i Ås. (ikke at det er noen forskjell) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 tja, snør da noen små korn (tror ikke de går under defenisjonen hagl) som legger seg som 1-2 cm tykt lag, kombinert med frost. Så litt er det da. ^^ Bor i drøbak, går på skole i Ås. (ikke at det er noen forskjell) Det er mer hagl, vil jeg si. Du går på Ås VGS? Er uansett ikke skikkelig snø, er bare støv. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Her i kristiansand er det driiiid kaldt, spesielt om morgenen/kvelden. Snøen kommer vel snart tviler på at det er mye kaldere enn i Tr.Heim, men det finenr jeg ut ganske så snart. toget går om 2 timer. *begynne å pakke* utsatt det litt for lenge. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 I Stavanger er det jo generelt lite snø, og jeg kan nesten ikke huske sist gang vi hadde en hvit jul. Tviler på at det blir det i år heller. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Var en del snø tidligere, men nå har alt regnet bort, og blitt erstattet av is Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 i bodø er det normal å få snø 9 uker etter jul Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 tja, snør da noen små korn (tror ikke de går under defenisjonen hagl) som legger seg som 1-2 cm tykt lag, kombinert med frost. Så litt er det da. ^^ Bor i drøbak, går på skole i Ås. (ikke at det er noen forskjell) Det er mer hagl, vil jeg si. Du går på Ås VGS? Er uansett ikke skikkelig snø, er bare støv. jaja, hvit er det i hvet fall. Ås VGS ja. (3 klasse allmenn) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vi har ikke så mye snø, men hvitt er det i alle fall. Vært frysende tåke noen dager nå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hmm...ingen jul uten snø. La meg ta en titt ut vinduet, er straks tilbake Var vist ikke noe snø her heller (bor forøvrig nord i Ssaltdal kommune) Så du har ikke vært ute på et par dager? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Her på grefsen er det frost og rim overalt så det er helt hvitt men ikke no snø Lenke til kommentar
KimS Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Satser på hvit jul i Trondheim Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Innlegg kun bestående av en eller fler smileys regnes som spam. Ett innlegg fjernet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Litt uenig i det, da det kommer veldig ann på situasjonen egentlig. Men om noen/regelverket absolutt vil ha det i ord, så "oversetter" jeg gjerne smileyen: Så du har ikke vært ute på et par dager? Hehe, sånn kan det gå. Endret 18. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Heime er det meldt ein del nedbør 23-25, men temperaturen ser ut til å være stigande, over 0. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det kan jo hende julen blir "litt hvit" for noen Hehe Neida.... Bare en halv cm med snø her....må nok satse på batterier til nyttår... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Her har det vært snø siden starten av desember, og jeg regner med at det holder til romjulen. De siste årene har snøen kommet et par dager før julaften, men i år kom den tidlig. Endret 19. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her i Sandnessjøen er det ikke snø i det hele tatt. Men tror fortsatt på en hvit jul, snøen pleier og komme lillejulaften og regne bort 1. juledag. Men julen blir nå egentlig hvit nok har spraya vinduet med kunstig snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå